  • 1. Data: 2006-09-02 23:57:43
    Temat: Sąsiad "idiota", dym na podwórku... Gdzie zgłosić?
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Witam wszystkich :) Znajoma mieszka poza miastem , posiada swój dom... Ma
    też niestety niepoważnego sąsiada który co wieczór, nagminnie pali u siebie w
    piecu jakieś świństwa, nie wiem co, jakąś gumę, plastik, itp itd... Zaczyna o
    zmroku, a kończy późno w nocy. Dzisiaj nie dało się wytrzymać i trzeba było
    pozamykać wszystkie okna bo cała okolica była zadymiona smierdzącym i gryzącym
    dymem... Dodam, żę ów delikwent mieszka około 500-600m od znajomej, ale smród
    czuć nawet dalej... Pytanie brzmi gdzie to zgłosić??? Policja? Straż pożarna? :)
    Slyszałem, że np za naszą zachodnią granicą w takim przypadku dzwoni się po
    straż pożarną, odwiedzają oni delikwenta, gaszą to co się pali i tak kopci,
    wręczają mandat i obciążają kosztami akcji na sporą iloś Euro... U nas zapewne
    tak pięknie nie jest, no ale coś wypadałoby zrobić z tym facetem...? Czy ktoś
    może mi poradzić gdzie coś takiego zgłosić? Aha, dodam, że sensowna i kulturalna
    rozmowa z tym człowiekiem nie wchodzi w grę... :)

    Maciej C

  • 2. Data: 2006-09-03 00:25:40
    Temat: Re: Sąsiad "idiota", dym na podwórku... Gdzie zgłosić?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek C" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    W Polsce takimi rzeczami zajmuje się Ochrona Środowiska w Gminach. Ale to bardzo
    ciężki temat.

  • 3. Data: 2006-09-03 07:54:37
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sun, 3 Sep 2006 01:57:43 +0200, Maciek C napisał/napisała:
    > tak pięknie nie jest, no ale coś wypadałoby zrobić z tym facetem...? Czy ktoś
    > może mi poradzić gdzie coś takiego zgłosić? Aha, dodam, że sensowna i kulturalna
    > rozmowa z tym człowiekiem nie wchodzi w grę... :)

    NIech idzie do gminnej/lokalnej strazy pozarnej. pogada o tym ze strazakami,
    powie,ze szczypie w oczy, drapie w gardlo etc...
    Powinni sie zainteresowac ;)

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *

  • 4. Data: 2006-09-03 08:36:31
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    poinformuj Straż Miejska oni beda wiedziec co zrobic

  • 5. Data: 2006-09-03 09:08:37
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    pawel w swoim poście napisał(a):
    > poinformuj Straż Miejska oni beda wiedziec co zrobic

    hm, ale straż miejska poza miastem? :D Co prawda 5km od miasta, ale czy oni
    nie dzialaja tylko na terenie miasta?

    Maciej C

  • 6. Data: 2006-09-03 11:42:29
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Maciek C <m...@o...pl> w

    > hm, ale straż miejska poza miastem? :D Co prawda 5km od miasta, ale czy oni
    > nie dzialaja tylko na terenie miasta?

    A czemu by mieli nie działac na terenie gminy?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2006-09-04 10:35:20
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <edd5po$84k$1@inews.gazeta.pl>,
    "Maciek C" <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    > wręczają mandat i obciążają kosztami akcji na sporą iloś Euro... U nas

    Może zależy od miasta? W Szczecinie jakiś czas temu wezwali straż do
    klienta, który sobie grilla na balkonie urządził. Dosyć droga impreza mu
    wyszła.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.