  • 11. Data: 2005-10-14 02:31:01
    Temat: Re: sądowy nakaz zapłay
    Od: gina <l...@f...com>

    Goomich wrote:

    > nemo <m...@s...com> naskrobał/a w news:7Ci3f.13075$Uj2.5539@trndny03:

    > A te kwity, to tak same się znikąd pojawiły?

    Przedstawil, uwaga, POWOD.

    Czyli proces sadowy pelna geba.

    > Kłamiesz. Ma dwa tygodnie na weryfikację.

    Nie ma, bo wyroku juz byl!
    Bez udzialu strony!

    > Jakim procesie, skoro zadnego nie było?

    Nie ma znaczenia jaki listek figowy Lech Kutas Gardocki zalozy w danym
    dniu.

    Wg wykladni Strasbourga kazda *dyspozycja* ktora jest de facto wyrokiem,
    jest wyrokiem. I kazda jednostka wydajac ten wyrok jest sadem. Nie ma
    znaczenia czy Kutas Gardocki nazywa sie siebie w pismach procesowych
    agentka towarzyska czy tez kurwa. Znaczenie ma, czy jednostka wydaje
    dyspozyje rownoznaczna z wyrokiem i czy ta jednostka jest sankcjonowana
    prawnie przez panstwo. "Wyrokiem" w Strasbourgu moze byc kara
    dyscyplinarna zwiazku lowieckiego z Lancuta:

    http://www.worldlii.org/eu/cases/ECHR/1991/37.html

    Wiem, wiem. W panstwie prawa trudno jest to zrozumiec.

  • 12. Data: 2005-10-14 12:50:46
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    gina <l...@f...com> naskrobał/a w news:FLE3f.21578$y05.16810@trndny07:

    > Przedstawil, uwaga, POWOD.
    >
    > Czyli proces sadowy pelna geba.

    No właśnie, to nie był proces, coś zaczyna do ciebie docierac.

    > Nie ma,

    Ma, naucz się czytać.

    > bo wyroku juz byl!

    Nie było.

    > Bez udzialu strony!

    Bo nie było procesu.

  • 13. Data: 2005-10-14 13:15:51
    Od: gina <l...@f...com>

    Goomich wrote:

    > gina <l...@f...com> naskrobał/a w news:FLE3f.21578$y05.16810@trndny07:

    > No właśnie, to nie był proces, coś zaczyna do ciebie docierac.

    szczeka jak pies. merda ogonem jak pies, ale to nie jest pies...
    Panstwo prawa.

    > Ma, naucz się czytać.

    > Nie było.

    > Bo nie było procesu.

    Proces rozpoczyna sie od wniesienia pozwu. Czasami nawet wczesniej.