  • 1. Data: 2005-10-10 16:37:08
    Temat: Glosowanie poza miejscem stalego pobytu - pytanie
    Od: "Lech" <bilbek@WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl>

    Witam,

    Moja znajoma pracuje czasowo kilkaset km od domu. Chciałaby zagłosować w
    drugiej turze wyborów prezydenckich, ale nie ma zaświadczenia o prawie do
    głosowania.
    Pytanie: czy ktoś z rodziny może załatwić za nią takie zaświadczenie i
    przesłać jej pocztą?

    Pozdrawiam
    Lech

  • 2. Data: 2005-10-10 16:45:34
    Od: "mihauu" <m...@1...pl.wytnij.to>

    Nie, musi glosic sie do urzedu miasta osobiscie

  • 3. Data: 2005-10-10 16:51:34
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    mihauu napisał(a):
    > Nie, musi glosic sie do urzedu miasta osobiscie

    Dziwne ... mi siostra doslala takie zaswiadczenie ...

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 4. Data: 2005-10-10 16:58:56
    Od: "Lech" <bilbek@WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Dziwne ... mi siostra doslala takie zaswiadczenie ...

    Mam nadzieję, że uda się sprawę załatwić zdroworozsądkowo. Bo niby
    faktycznie osoba powinna wyrazić takie życzenie osobiście (inaczej można by
    załatwić, że kogoś wykreślą z listy wyborców). Ale z drugiej strony...
    Nie było problemów z tym zaświadczeniem siostrze?

    Pozdrawiam
    Lech

  • 5. Data: 2005-10-10 17:24:27
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Lech" <bilbek@WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie: czy ktoś z rodziny może załatwić za nią takie zaświadczenie i
    > przesłać jej pocztą?

    Twoja znajoma może zostać dopisana na własny wniosek do spisu
    wyborców.
    http://www.pkw.gov.pl/index.jsp?place=Lead4&news_cat
    _id=1808&news_id=6398&layout=1&page=text
    punkt II 1.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 6. Data: 2005-10-10 18:15:49
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Lech napisał(a):
    > Pytanie: czy ktoś z rodziny może załatwić za nią takie zaświadczenie i
    > przesłać jej pocztą?

    tak, ale musi mieć od tej osoby pisemne upoważnienie
    na upoważnieniu musi być wskazany numer PESEL dającego upoważnienie

    KG

  • 7. Data: 2005-10-10 18:46:44
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    mihauu napisał(a):
    > Nie, musi glosic sie do urzedu miasta osobiscie

    Bzdura, po co sie wypowiadasz skoro nie masz zielonego pojecia o czym
    piszesz??

    Jacek

  • 8. Data: 2005-10-10 18:47:28
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Lech napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Moja znajoma pracuje czasowo kilkaset km od domu. Chciałaby zagłosować w
    > drugiej turze wyborów prezydenckich, ale nie ma zaświadczenia o prawie do

    Nie ma problemu, wystarczy napisac upowaznienie komus z rodziny i ten
    ktos niech idzie z tym do urzedu wlasciwego dla miejsca zameldowania i
    wezmie zaswiadczenie.

    Mi tak zalatwiaj ojciec.

    Jacek

  • 9. Data: 2005-10-11 10:35:46
    Od: "Lech" <bilbek@WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl>

    castrol wrote:

    > Nie ma problemu, wystarczy napisac upowaznienie komus z rodziny i ten
    > ktos niech idzie z tym do urzedu wlasciwego dla miejsca zameldowania i
    > wezmie zaswiadczenie.
    >
    > Mi tak zalatwiaj ojciec.

    Dziękuję wszystkim za wyjaśnienia!
    Lech