  • 1. Data: 2005-10-10 18:25:42
    Temat: oswiadczenie o niekaralnosci
    Od: "KASIA" <k...@v...pl>

    Czy ktoś wie jak powinno wygladać oświadczenie o niekaralnosci? Mam je
    własnoręcznie napisać, gdyż wymaga tego instytucja w której składam ofertę
    pracy.

  • 2. Data: 2005-10-10 18:46:44
    Temat: Re: oswiadczenie o niekaralnosci
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    KASIA napisał(a):
    > Czy ktoś wie jak powinno wygladać oświadczenie o niekaralnosci? Mam je
    > własnoręcznie napisać, gdyż wymaga tego instytucja w której składam ofertę
    > pracy.

    własnoręcznie napisać?
    jeśli własnoręcznie, to: "oświadczam że nie byłam karana za
    przestępstwa", data, podpis , bo co tu pisać więcej? :)

    KG

  • 3. Data: 2005-10-10 19:50:04
    Od: "Ola" <j...@g...pl>

    KASIA <k...@v...pl> napisał(a):

    > Czy ktoś wie jak powinno wygladać oświadczenie o niekaralnosci? Mam je
    > własnoręcznie napisać, gdyż wymaga tego instytucja w której składam ofertę
    > pracy.

    Własnoręcznie? chyba nie chcą narażać Cię na koszty.
    Żeby uzyskać oświadczenie o niekaralności należy złożyć "zapytanie o
    udzielenie informacji o osobie" w Punkcie Informacyjnym Krajowego Rejestru
    Karnego przy Sądzie Okręgowym właściwym dla miejsca zamieszkania - cena 50zł
    w znakach sądowych, - ważnośc 3 miesiące.

    Napisz "nie figuruję w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego".
    i tak sami Cię sprawdzą.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w nowej pracy :)

  • 4. Data: 2005-10-10 20:27:42
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Ola" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Żeby uzyskać oświadczenie o niekaralności należy złożyć "zapytanie o
    > udzielenie informacji o osobie"

    Masz zapewne na myśli "zaświadczenie o niekaralności", a piszesz
    o "oświadczeniu". Zdecyduj się.

    Pozdrawiam

    Piotr