  • 1. Data: 2005-12-15 12:10:15
    Temat: sąd pracy - składki ZUS pracodawcy
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Witam!

    Załóżmy, że chcę dochodzić od pracodawcy zaległego wynagrodzenia w
    kwocie 100zł brutto. Czy w pozwie muszę ponadto ujmować w jakiś sposób
    składki ZUSu itp. których płatność jest po stronie pracodawcy?

    L.

  • 2. Data: 2005-12-15 13:15:06
    Temat: Re: sąd pracy - składki ZUS pracodawcy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz napisał(a):
> [...]
    > kwocie 100zł brutto. Czy w pozwie muszę ponadto ujmować w jakiś sposób
    > składki ZUSu itp. których płatność jest po stronie pracodawcy?

    Nie

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 3. Data: 2005-12-15 13:19:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Sąd będzie o nich pamiętał "z urzędu"?

    O czym?
    To pracodawca - płatnik - ma wpłacić z urzędu ZUS.
    Pracownik nie może tego dochodzić, może to zrobić tylko ZUS.

  • 4. Data: 2005-12-15 13:19:52
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

  • 5. Data: 2005-12-15 13:31:36
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Johnson napisał(a):

    > O czym?
    > To pracodawca - płatnik - ma wpłacić z urzędu ZUS.
    > Pracownik nie może tego dochodzić, może to zrobić tylko ZUS.

    Już rozumiem, dziękuję za odpowiedź.

    L.