  • 1. Data: 2004-09-11 10:45:28
    Temat: wyrok w zawiasach i okres proby ?
    Od: "Tom" <n...@g...pl>

    Witam.

    Dzieki moim zeznaniom oskarżony został skazany na 1 rok z zawiasach na 3
    lata -
    wyrok z wrzesnia 2003 r. a przestepstwo dokonał w 2002 roku.
    Teraz dowiedziałem się że znowu ma sprawę karna, prawdopodobnie z tego
    samego artykułu.
    Wiem, ze dotyczy to jakiegos przestepstwa z poczatku 2002 roku

    I tu moje pytanie : ( ew. prosze opdac artykul )

    1- czy odwiesza mu wyrok jeżeli zostanie skazany ?
    Wyczytałem, ze sad odwiesza kare jezeli skazany w okresie proby dopusci
    sie przestepstwa.

    - na moj rozum oznacza to, ze poniewaz w okresie proby on nie dokonal
    przestepstwa,
    dokonal go w 2002 r.( prawie w tym samym czasie co mnie oszukał ), to sad
    nie
    odwiesi mu kary, mimo ze oskarzony został w 2004r. za czyn popelniony w
    2002 r.

    2- czy o odwieszeniu decyduje popelnienie przestepstwa w okresie proby, czy
    też wydanie
    wyroku w okresie proby nawet za przestępstwo, które nie powstało w tym
    okresie ?

    Dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2004-09-11 11:04:53
    Temat: Re: wyrok w zawiasach i okres proby ?
    Od: Dredd<...@...pl>

    > - na moj rozum oznacza to, ze (...) sad
    > nie
    > odwiesi mu kary, mimo ze oskarzony został w 2004r. za czyn
    popelniony w
    > 2002 r.

    Na to wychodzi

    [kodeks karny]
    Art. 75. § 1. Sąd zarządza wykonanie kary, jeżeli skazany w okresie
    próby popełnił podobne przestępstwo umyślne, za które orzeczono
    prawomocnie karę pozbawienia wolności.
    § 2. Sąd może zarządzić wykonanie kary, jeżeli skazany w okresie
    próby rażąco narusza porządek prawny, w szczególności gdy popełnił
    inne przestępstwo niż określone w § 1 albo jeżeli uchyla się od
    uiszczenia grzywny, od dozoru, wykonania nałożonych obowiązków lub
    orzeczonych środków karnych.
    § 3. Sąd może zarządzić wykonanie kary, jeżeli skazany po wydaniu
    wyroku, lecz przed jego uprawomocnieniem się, rażąco narusza
    porządek prawny, a w szczególności gdy w tym czasie popełnił
    przestępstwo.
    § 4. Zarządzenie wykonania kary nie może nastąpić później niż w
    ciągu 6 miesięcy od zakończenia okresu próby.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-09-11 18:49:32
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    > Dzieki moim zeznaniom oskarżony został skazany na 1 rok z zawiasach na 3

    masz sie czym chwalic. nie ma co...

    > 1- czy odwiesza mu wyrok jeżeli zostanie skazany ?

    chcialbys, co?

  • 4. Data: 2004-09-11 19:29:01
    Od: "Tom" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il> napisał w
    wiadomości news:chvhcs$s7s$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > masz sie czym chwalic. nie ma co...

    > chcialbys, co?

    A ty co ? durak jestes - czy oskarzony w zawiasach ....

  • 5. Data: 2004-09-11 19:36:24
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    > A ty co ? durak jestes - czy oskarzony w zawiasach ....

    ja poprostu nie cierpie konfidentow.

    ps co to jest 'durak' ?

  • 6. Data: 2004-09-12 10:13:06
    Od: "Przemek" <S...@N...pl>

    nie odwiesza mu

  • 7. Data: 2004-09-12 17:39:31
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Ojciec Dyrektor [HardwireD]' wyklawiaturzył/a w niusie
    chvka7$f3h$...@n...news.tpi.pl taką oto treść:

    | ja poprostu nie cierpie konfidentow.

    Wystarczy ze jest pokrzywdzonym. To tez konfident?

    ->piotr

  • 8. Data: 2004-09-13 06:00:55
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    > Wystarczy ze jest pokrzywdzonym. To tez konfident?

    zdecydowanie. i do tego frajer ze sie dal oszukac.

  • 9. Data: 2004-09-13 08:13:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wystarczy ze jest pokrzywdzonym. To tez konfident?

    we wszystkich sprawach jest pokrzywdzony?

    P.