  • 1. Data: 2003-03-23 00:17:07
    Temat: sad gospodarczy
    Od: "Boo" <b...@p...com>

    Witam
    prowadze dzialalnosc gospodarcza
    pewna firma jest mi winna pieniazki
    jest to suma 5 tys pln
    slyszalem o czyms takim jak sad gospodarczy
    w ktorym to niby sklada sie papierki a on w trybie przyspieszonym wydaje
    nakaz zaplaty
    podobno trwa to bardzo szybko
    czy ktos mogl by mi podac jakies adresy pod ktorymi mozna wiecej poczytac ?
    lub znalezc formularze
    ewentualnie moze ktos ma jakies doswiadczenia w podobnej sprawie
    moze ktos zna adres takiego sadu na terenie warszawy

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-23 09:10:38
    Temat: Re: sad gospodarczy
    Od: Kamil <k...@p...onet.pl>

    Boo wrote:
> [...]
    > ewentualnie moze ktos ma jakies doswiadczenia w podobnej sprawie
    > moze ktos zna adres takiego sadu na terenie warszawy

    poczytać - kpc,
    formularze - www.ms.gov.pl
    adres też pewnie tam albo w książce telefonicznej - Sąd Rejonowy dla
    miasta stołecznego Warszawy, Wydział Gospodarczy

    chyba że masz na myśli jakiś sąd polubowny :)

    KG