  • 1. Data: 2003-03-22 22:36:44
    Temat: CZERWONA PIECZĄTKA- tylko dla urzędów?
    Od: "Banita" <b...@w...pl>

    Witam,

    Mam problem- kupiłem kilka pieczątek do sygnowania wystawianych przeze mnie
    faktur. Wszystkie używają czerwonego tuszu. I tu właśnie pojawia się
    problem- czy to prawda, że czerwone pieczątki mogą być używane tylko przez
    urzędy itp? Będę BARDZO wdzięczny za odpowiedź :-))))

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-22 23:01:39
    Temat: Re: CZERWONA PIECZĄTKA- tylko dla urzędów?
    Od: "Jp" <no_email@no_email.pl>

    Użytkownik "Banita" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > problem- czy to prawda, że czerwone pieczątki mogą być używane tylko przez
    > urzędy itp? Będę BARDZO wdzięczny za odpowiedź :-))))

    watpie, ja uzywalem "czerwonych" pieczatek w spolce z o.o. w 1997 r. i to
    nawet sygnujac nimi listy polecone wysylane do ZUS i US.
    nie sadze rowniez, aby pojawily sie od tamtego czasu jakies przepisy tego
    zakazujace.

    pozdrawia

    Jp

  • 3. Data: 2003-03-22 23:03:24
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Banita w So 22 mar 2003 11:36:44p napisala nastepujace slowa :

    > czy to prawda, że czerwone pieczątki mogą być używane tylko przez
    > urzędy itp? Będę BARDZO wdzięczny za odpowiedź :-))))

    z tego co wiem to nie, mam kilku znajomych ktorzy z racji takiej czy innej
    funkcji uzywaja pieczotek (np. uprawniony diagnosta ;)) i z tego co wiem
    nie mieli zadnych problemow zwiazanych z kolorem

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 4. Data: 2003-03-23 00:02:34
    Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl>

    BTW jak oni okreslaja kolor czerwony? Jakis zakres w skali CMYK ? :)))

    --
    Wise Man
    #GG: 3226283

  • 5. Data: 2003-03-23 09:53:59
    Od: "Banita" <b...@w...pl>

    Dziękuję za odpowiedź :-))
    Miałem nadzieję, że tak właśnie jest:-)
    Zanim zadałem to pytanie przeczytałem wszystkie dekrety i rozporządzenia na
    temat pieczęci urzędowych i nic tam nie znalazłem...

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-03-23 14:03:19
    Od: PMem<m...@f...pl>

    > Dziękuję za odpowiedź :-))
    > Miałem nadzieję, że tak właśnie jest:-)

    A mi się 'obiło o uszy', że jest odwrotnie. Nie pamiętam jednak gdzie i
    w związku z czym o tym słyszałem.

    PMem

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2003-03-23 22:55:42
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

    > A mi się 'obiło o uszy', że jest odwrotnie. Nie pamiętam jednak gdzie i
    > w związku z czym o tym słyszałem.

    Chyba w związku z tym, że decyzja administracyjna powinna mieć pieczątkę w
    kolorze czerwonym, oczywiście pieczęć urzędu.

    Pozdrawiam, Ania

  • 8. Data: 2003-03-24 08:23:29
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Banita wrote:

> [...]
    > się problem- czy to prawda, że czerwone pieczątki mogą być używane
    > tylko przez urzędy itp? Będę BARDZO wdzięczny za odpowiedź :-))))

    Nie ma takich ograniczeń. Jedyne które pamiętam: pieczątka do
    deklaracji ZUS musi być czarna

  • 9. Data: 2003-03-25 06:07:48
    Od: Kamil <k...@p...onet.pl>

    Anna wrote:
    > Chyba w związku z tym, że decyzja administracyjna powinna mieć pieczątkę w
    > kolorze czerwonym, oczywiście pieczęć urzędu.

    A podstawa takiego wymogu?
    I czy decyzja administracyjna w ogóle musi mieć pieczęć?

    KG

  • 10. Data: 2003-04-16 18:29:19
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Jureq zamieszkała pod adresem
    <j...@X...ze.spamemX.op.pl>
    w artykule <news:b5mfa1$1emj$1@news.atman.pl> napisała w ten deseń:

    > Nie ma takich ograniczeń. Jedyne które pamiętam: pieczątka do
    > deklaracji ZUS musi być czarna

    a na jakiej podstawie? Widziałam z zieloną i bezproblemowo.
    Zaświadczenie o niezaleganiu itp posiadacz zielonej pieczęci dostaje.

    Tatiana