  • 1. Data: 2003-03-22 21:13:32
    Temat: Firma a pełnomocnicy?
    Od: "Piotr Jan Piguła" <a...@g...net.pl>

    Witam serdecznie.
    Mam do was małę pytanko i liczę że ktoś mi pomoże. Mianowici teść zakłada
    firmę jedno osobową i chce wpisać mnie na pełnomocnika. Czy ktos może mi
    powiedzieć ile taka firma może mieć pełnomocników? Czy gdzieś w necie dowiem
    się gdzie coś takiego znajdę? Szukałem i nic:-( a może źle szukałem?
    I jeśli ktoś mi może wpowiedzieć jak wpisuje się przy wypełnianiu dokumentów
    zakres działalności? Jeśli tak to prosze na priv aby nie zaśmiecać grupy bo
    może dla was jest to wszystko znane a ja gubię sie juz w tych przepisach.
    Pozdrawiam.
    Piotr

  • 2. Data: 2003-03-22 21:16:08
    Temat: Re: Firma a pełnomocnicy?
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr Jan Piguła" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bo
    > może dla was jest to wszystko znane a ja gubię sie juz w tych przepisach.

    wynika to z kodeksu cywilnego.
    mozna miec dowolna ilosc pelnomocnikow a kazdy upowazniony w innym zakresie.
    to bez znaczenia. niektore pelnomocnictwa sa domniemane, dorozumiane,
    inne zas wymagaja formy pisemnej czy wrecz notarialnej.

  • 3. Data: 2003-03-22 21:45:31
    Od: "Piotr Jan Piguła" <a...@g...net.pl>

> [...]
    > to bez znaczenia. niektore pelnomocnictwa sa domniemane, dorozumiane,
    > inne zas wymagaja formy pisemnej czy wrecz notarialnej.
    No i ponoc trzeba notarialnie, tylko rozumiem że nalezy od razu napisac jaki
    zakres reprezentuje pełnomocnik? Idę poczytać KC. Dziękuję:-)

    --
    Belgrano
    Akwarystyka i Lotnictwo