  • 1. Data: 2003-03-23 07:31:05
    Temat: opłata notarialna ile ?
    Od: "BUGI" <b...@w...pl>

    Ile w przybliżeniu wynosi opłata notarialna przy wykupie mieszkania o
    wartości 10 tyś ? aga

  • 2. Data: 2003-03-24 10:37:33
    Temat: Re: opłata notarialna ile ?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "BUGI" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ile w przybliżeniu wynosi opłata notarialna przy wykupie mieszkania o
    > wartości 10 tyś ? aga

    Notarusz wyliczy Ci to za darmo..
    Prawie kazdy tyle samo.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-03-24 18:38:08
    Od: b...@T...ho.pl (Pawel Baranowski)

    "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisal
    <b5mn0q$md3$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>:

    >Uzytkownik "BUGI" <b...@w...pl> napisal w wiadomości
    >
    >Notarusz wyliczy Ci to za darmo..
    >Prawie kazdy tyle samo.

    Panie Bogusławie, mogę jeszcze dodać że zdecydowanie za dużo - to efekt
    kartelu pt. Okr. Izba Not (zapraszam na pl.sci.ekonomiczne !).

    Do BUGI: nie daj sobie wcisną? 4-5 odpisów aktu, w zupe?ności wystarczy
    akt + 1 odpis, jakby co przyjedziesz i poprosisz o odpis (ka?da strona
    s?ono kosztuje !), więcej sztuczek notariuszy nie pamiętam, ale jak
    sobie przypomnę dam Ci znać ...

    --
    Przed odpowiedzia skasuj slowo "TNIJ"

    www.ekonomia.ho.pl

  • 4. Data: 2003-03-24 22:46:52
    Od: "Tomkowski" <t...@i...pl>

    > Do BUGI: nie daj sobie wcisną? 4-5 odpisów aktu, w zupe?ności wystarczy
    > akt + 1 odpis, jakby co przyjedziesz i poprosisz o odpis (ka?da strona
    > s?ono kosztuje !) [ciach]

    Z tym jednym odpisem (wypisem) to przesada. Notariusz ma obowiazek wyslac
    wypis do urzedu skarbowego oraz urzedu miasta, lub starostwa powiatowego,
    lub urzedu gminy (*niepotrzebne skreslic). Nalezy takze zalozyc, ze kazda z
    osob (co najmniej dwie) bioracych udzial w transakcji chce otrzymac wypis
    aktu. Podsumowujac: cztery wypisy to standard.

    Pozdrawiam,
    Tomkowski

  • 5. Data: 2003-03-25 10:02:53
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Pawel Baranowski" <b...@T...ho.pl> napisał w wiadomości
    8.20...

    > Panie Bogusławie, mogę jeszcze dodać że zdecydowanie za dużo - to efekt
    > kartelu pt. Okr. Izba Not (zapraszam na pl.sci.ekonomiczne !).

    No ja juz nie chcialem znow pisac, ze Notariusze maja taki kodeks etyki,
    ze u nich jest nieetycznie brac mniej niz stawka maksymalna...

    Boguslaw

  • 6. Data: 2003-03-27 15:56:41
    Od: b...@T...ho.pl (Pawel Baranowski)

    "Tomkowski" <t...@i...pl> napisal
    <b5o1pt$g2n$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> [...]
    >zalozyc, ze kazda z osob (co najmniej dwie) bioracych udzial w
    >transakcji chce otrzymac wypis aktu. Podsumowujac: cztery wypisy to

    To już IMO w jego gestii leży - jego obowiązek i jest to wliczone w
    opłatę notarialną. Natomiast zwykle klient dostaje do ręki oryginał plus
    4 odpisy. Wiadomo po co ...