  • 21. Data: 2006-01-11 17:13:56
    Temat: Re: sad a k. w zawiasach+koszty dla poszkodowanego
    Od: "Michal Wilk" <m...@g...pl>

    > Ot na poczatek z tego powodu, ze procedura karna jest inna niz cywilna i
    > nie daje mozliwosci rzetelnego rzstrzygniecia sporu. Nakazanie naprawienia
    > szkody jest szlachetne, ale jakiej szkody? Przeciez tego nie da sie na
    > ogol ustalic przy procedurze karnej, ktorej celem jest ustalenie winy za
    > przestepstwo, a nie szkody cywilnej.

    Oczywiscie o procesie adhezyjnym i o stosowaniu subsydiarnie przepisow kpc
    nie slyszal, a szkoda

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 22. Data: 2006-01-11 17:16:25
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Michal Wilk napisał(a):
    > Oczywiscie o procesie adhezyjnym i o stosowaniu subsydiarnie przepisow kpc
    > nie slyszal, a szkoda

    poczekaj, na razie zajął się pewnie przeglądaniem kodeksu karnego,
    trochę mu to zajmie ;)

    KG

  • 23. Data: 2006-01-11 17:46:47
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Jeszcze nie było postępowania, nie ma wyroku, więc od czego chcesz się
    > odwoływać? Jest w akcie oskarżenia wniosek o skazanie bez rozprawy? Jeśli nie
    > ma, to dostaniesz wezwanie na rozprawę i tam będziesz się bronić.

    Przecież pisła, że przyznał się na policji. Wnioskuję, że poddał się karze bez
    przeprowadzania rozprawy i jest już po wyroku.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 24. Data: 2006-01-11 17:49:29
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Leszek napisał(a):
    > Przecież pisła, że przyznał się na policji. Wnioskuję, że poddał się
    > karze bez przeprowadzania rozprawy i jest już po wyroku.

    Jak na razie dostał akt oskarżenia i pozew, trudno żeby już było po wyroku.

    KG

  • 25. Data: 2006-01-11 17:59:38
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Jak na razie dostał akt oskarżenia i pozew, trudno żeby już było po wyroku.

    Ale pisze też o "namówieniu" do poddania się karze bez rozprawy i kosztach
    sądowych w określonej wysokości. Cuś kręci;)))

  • 26. Data: 2006-01-11 18:03:58
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Leszek napisał(a):
    > Ale pisze też o "namówieniu" do poddania się karze bez rozprawy i
    > kosztach sądowych w określonej wysokości. Cuś kręci;)))

    Masz rację, jeszcze o 7 dniach... Możliwe że razem z tym wszystkim
    dostał od razu wyrok nakazowy...

    KG

  • 27. Data: 2006-01-11 18:04:20
    Od: "cSvT" <b...@g...pl>

> [...]
    > "Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Jeżeli z tego prawa nie
    > skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko tobie."

    Witam,

    nic nie krece, tak faktycznie bylo.
    pozdrawiam

  • 28. Data: 2006-01-11 18:13:37
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    cSvT napisał(a):
    > Witam, tak, koszta sadowe to 200 zł, to nie jest duzo, ale te 20.000 tys. o
    > ktore sie ubiega poszkodowany to dla mnie kasa nie do sciagniecia.

    Ubiega się, czy już jest wyrok?

    KG

  • 29. Data: 2006-01-11 18:13:50
    Od: "cSvT" <b...@g...pl>

> [...]

    Witam, tak, koszta sadowe to 200 zł, to nie jest duzo, ale te 20.000 tys. o
    ktore sie ubiega poszkodowany to dla mnie kasa nie do sciagniecia.

    Tomek

  • 30. Data: 2006-01-11 19:52:05
    Od: wilh <d...@d...de>

    Michal Wilk wrote:

    > Oczywiscie o procesie adhezyjnym i o stosowaniu subsydiarnie przepisow kpc
    > nie slyszal, a szkoda
    >
    > Pozdrawiam,
    > Michal

    Bylo tez cos takiego jak jak Europejski Nakaz Aresztowania i Kutas
    Gardocki osobiscie uwazal ze nic to nie znaczy iz jest srzeczny z
    konstytucyjnym zakazem ekstradycji obywatela.

    To ze jest jakis paragraf, to nie znaczy ze jest on zgodny z konstytucja.

    Wydawanie jakichkolwiek wyrokow cywilnych bez dania stronie mozliwosci
    obywatela jest typowa farsa prawa. Ale czegoz by oczekiwac po kraju
    gdzie kurwa z PRLu jest "niezawislym" prezesem SN?