  • 11. Data: 2006-01-11 15:05:24
    Temat: Re: sad a k. w zawiasach+koszty dla poszkodowanego
    Od: newsfeed <d...@c...com>

    cSvT wrote:

    > Witaj,
    > no wiec chodzi tu o pogryzienie przez psa, osoby bedacej pod wplywem %, na
    > mojej posesji.

    Nie ma znaczenia czy byly procenty. Czy mogles przewidziec ze w
    normalnych warunkach ktos wejdzie i zostanie pogryziony? Jezeli tak, to
    jestes winien. Karnie i (niezaleznie) cywilnie.

    > piesek po prostu sam wyszedl sobie z domu, otworzyl 2 sztuki drzwi:>

    Nie istnieja takie rzeczy. Kto posiadal kontrole nad sprawnoscia tych
    drzwi? Piesek czy wlasciciel?

    > i zaatakowal osobe ktora pila piwo,

    Mogl pic mleko. jakie to ma znaczenie dla faktu bycia pogryzionym?

    > wiem tez, ze ta osoba ma znajomosci w
    > lekarzach, i wydaje mi sie ze lekarz sadowy? czy ten w szpitalu, mogl
    > podniesc troche to wszystko do rangi uszkodzenia ciala powyzej 7 dni? chyba
    > cos takiego istnieje bo kojarze z przesluchania, dalej, byl swiadek, a co
    > sie okazuje, ja w papierach ktore dzis do mnie dotarly mam za swiadka,
    > swojego ojca, ktory w tym czasie byl w pracy, wezwanie swiadka odbylo sie
    > telefonicznie, o godz. 23 z minutami,

    panstwo prawa Lecha K.

  • 12. Data: 2006-01-11 15:07:01
    Od: newsfeed <d...@c...com>

    kam wrote:

    > Zależy na jakiej podstawie będą te 20.000 zł, ale niekiedy możliwe jest
    > zarządzenie wykonania kary.
    >
    > KG

    Ale raz na jakis czas zdarza sie taki Sokolowski, ktory pozniej zmyje
    glowe niezawislemu Gardockiemu.

  • 13. Data: 2006-01-11 15:21:13
    Od: "cSvT" <b...@g...pl>

    > Zależy na jakiej podstawie będą te 20.000 zł, ale niekiedy możliwe jest
    > zarządzenie wykonania kary.
    >
    > KG
    witam
    na podstawie art. 64 kpk i art 445 kc
    co to oznacza w zwiazku z powyzszymi pytaniami?

    pozdrawiam
    Tomek

  • 14. Data: 2006-01-11 15:43:56
    Od: "cSvT" <b...@g...pl>

    Użytkownik "cSvT" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > witam
    > na podstawie art. 64 kpk i art 445 kc
    > co to oznacza w zwiazku z powyzszymi pytaniami?

    Witam,

    Kamilu moglbys mi odpisac co te art. znacza ? i jakie moga byc konsekfecje ?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 15. Data: 2006-01-11 15:52:36
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    cSvT napisał(a):

> [...]

    W sprawie karnej będzie rozpoznawany pozew cywilny. Wyrok zasądzający
    roszczenie będzie miał takie samo znaczenie je wyrok cywilny, a więc
    będzie można egzekwować go przez komornika. Kiedyś jakiegoś tam majątku
    się dorobisz albo zaczniesz pracować. Podstawą zarządzenia wykonania
    kary raczej być nie może.

    KG

  • 16. Data: 2006-01-11 15:58:07
    Od: "cSvT" <b...@g...pl>

> [...]
    > będzie można egzekwować go przez komornika. Kiedyś jakiegoś tam majątku
    > się dorobisz albo zaczniesz pracować. Podstawą zarządzenia wykonania

    Witaj,

    dzieki bardzo za troszke pocieszajace informacje, sluchaj, a jak jest z
    kontem prywatnym w banku? komornik moze wejsc?

    pozdrawiam
    tomek

  • 17. Data: 2006-01-11 16:31:52
    Od: Pav <n...@z...pl>

    cSvT napisał(a):
> [...]
    > oddzielnych 2 kartkach o tym ze dla osoby poszkodowanej musze wplacic 20.000
    > zł, jestem osoba bez robotna na utrzymaniu rodzicow.

    Zaraz zaraz, dostałeś akt oskarżenia i osobną notkę ze masz komuś
    zapłacić 20.000 ?
    Nie bardzo rozumiem, może przytocz DOKŁADNIE treść tego co dostałeś
    (wytnij tylko dane osobowe itp), to wtedy będzie jaśniej.

  • 18. Data: 2006-01-11 16:42:17
    Od: Greg <G...@g...pl>

    cSvT napisał(a):
    > Użytkownik "cSvT" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 20.000

    > Witam,
    > zaznacze ze nie bylo zadnej sprawy sadowej, bo osoba mnie przesluchujaca
    > namowila mnie... na to aby zalatwic to bez sprawy sadowej, czy takie cos
    > jest mozliwe ?
    > ja juz sam nie wiem co robic, prosze, dajcie jakies info, bo mam saigon:)

    Cześć,
    Z jakiego artykułu kodeksu karnego masz odpowiadać?
    IMHO sprawa karna jest mocno naciągana. Co innego odpowiedzialność
    cywilna, chociaż kwota 20.000 zł też jest raczej wysoka - zakładam, że
    facet nie został zagryziony na śmierć i nie ma trwałych uszkodzeń.
    Powinieneś zasięgnąć fachowej porady.
    Pozdrawiam,
    Greg

  • 19. Data: 2006-01-11 16:43:14
    Od: "cSvT" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w
    wiadomości news:dq3bvn$9ba$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > Nie bardzo rozumiem, może przytocz DOKŁADNIE treść tego co dostałeś
    > (wytnij tylko dane osobowe itp), to wtedy będzie jaśniej.

    Witaj

    tak, a ta notka gdzie jest mowa o 20.000 to pozew adhezyjny, ze wnosza do
    oskarz. na rzecz poszkodowanego zadoscuczynienei na ta kwote, chyba mam 7
    dni aby sie odwolac? jak tak, jak to dobrze zrobic? mozna liczyc na jakas
    dobra pomoc?

    pozdrawiam
    tomek

  • 20. Data: 2006-01-11 16:55:02
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    cSvT napisał(a):
    > tak, a ta notka gdzie jest mowa o 20.000 to pozew adhezyjny, ze wnosza do
    > oskarz. na rzecz poszkodowanego zadoscuczynienei na ta kwote, chyba mam 7
    > dni aby sie odwolac?

    Jeszcze nie było postępowania, nie ma wyroku, więc od czego chcesz się
    odwoływać? Jest w akcie oskarżenia wniosek o skazanie bez rozprawy?
    Jeśli nie ma, to dostaniesz wezwanie na rozprawę i tam będziesz się bronić.

    KG