  • 1. Data: 2002-06-23 13:15:36
    Temat: rozwód... winny - niewinny
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy możliwa jest taka sytuacja:

    Jest sprawa rozwodowa. Obu stronom zależy na szybkim jej zakończeniu.
    Ona chce, aby On przyznał się do winy, ale sprawa była bez orzekania o winie
    (by było taniej i szybciej).

    Wg mnie jest- albo wina Jego i rozwód z Jego winy, albo wina Jej i rozwód z Jej
    winy, albo rozwód bez orzekania o winie.
    Czy jest inna możliwość? Że On się przyznaje, ale rozwód jest bez orzekania?

    I 2 pytanie:
    Czy jeśli Ona wynajmuje mieszkanie dla siebie i ich dziecka, to czy on
    zobligowany jest do pokrywania ustalonej części czynszu?

    Pozdrawiam
    Kate

  • 2. Data: 2002-06-24 08:19:23
    Temat: Re: rozwód... winny - niewinny
    Od: "Mikrus" <n...@g...pl>

> [...]
    >
    > Jest sprawa rozwodowa. Obu stronom zależy na szybkim jej zakończeniu.
    > Ona chce, aby On przyznał się do winy, ale sprawa była bez orzekania o
    Czyli obie strony wyrażają zgode na nie orzekanie o winie. ZROZUMIAŁE

> [...]
    z Jej
    > winy, albo rozwód bez orzekania o winie.
    > Czy jest inna możliwość? Że On się przyznaje, ale rozwód jest bez
    Bijesz pianę. Do czego i gdzie się on przyznaje? Przecież to sprawa
    rozwodowa a nie karna. Wyżej ustaliliśmy, że chodzi o orzeczenie rozwodu bez
    orzekania o winie. W czym problem?

    > I 2 pytanie:
    > Czy jeśli Ona wynajmuje mieszkanie dla siebie i ich dziecka, to czy on
    > zobligowany jest do pokrywania ustalonej części czynszu?
    On jest zobligowany do zastosowania się decyzji sądu w aspekcie sposobu
    korzystania ze wspolnego mieszkania, o ile takowe było wydane oraz do
    alimentowania dziecka w wysokości także przez sąd określonej. I to wszystko
    do czego jest zobligowany sądownie.

    > Pozdrawiam
    > Kate

    M.