  • 1. Data: 2003-01-21 18:25:22
    Temat: rozwód i adwokat z urzędu
    Od: syla<S...@W...PL>

    Jakie obowiązki ma adwokat przydzielony z urzędu?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-01-21 22:53:14
    Temat: Odp: rozwód i adwokat z urzędu
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik syla <S...@W...PL> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0k3ai$8r0$...@n...tpi.pl...
    > Jakie obowiązki ma adwokat przydzielony z urzędu?

    jak kazdy inny wygrać sprawę jeśli są dowody wskazujące na to,że można ją
    wygrać...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-22 17:33:07
    Temat: Re: rozwód i adwokat z urzędu
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'Sandra' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:b0kj2p$ukt$1@absinth.dialog.net.pl taką oto treść:

    | jak kazdy inny wygrać sprawę jeśli są dowody wskazujące na to,że można
    | ją wygrać...

    NMSP

    Sandra,
    to "wygrac sprawe" to okreslenie kodeksowe, czy "z praktyki"?
    A kiedy klient ma wiedziec, ze "sa dowody wskazujace na to, ze mozna ja
    wygrac"? Przed rozstrzygnieciem sadu czy po?

    Przy sprawach rozwodowych raczej nie uzywalbym pojecia wygrac (przegrac).

    A do autorki watku:
    Poczytaj zasady etyki adwokackiej
    http://www.adwokatura.org.pl/przepisy_etyka(2).htm

    ->piotr

  • 4. Data: 2003-01-22 20:33:26
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik [ piotr sut ] <W...@t...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b0mkkf$760$...@n...tpi.pl...
    > A do autorki watku:
    > Poczytaj zasady etyki adwokackiej
    > http://www.adwokatura.org.pl/przepisy_etyka(2).htm

    tej pisanej? być może będzie mi pomocna:-)

    dziekuję

  • 5. Data: 2003-01-22 20:42:13
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik [ piotr sut ] <W...@t...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b0mkkf$760$...@n...tpi.pl...

    > to "wygrac sprawe" to okreslenie kodeksowe, czy "z praktyki"?

    a to pytanie zbyt osobiste jak dla mnie:-)

    > A kiedy klient ma wiedziec, ze "sa dowody wskazujace na to, ze mozna ja
    > wygrac"?

    u dobrego akwokata po przedstawieniu mu sprawy oraz dowodów ...

    Przed rozstrzygnieciem sadu czy po?

    j.w

  • 6. Data: 2003-01-22 21:04:22
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'Sandra' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:b0mvp5$7uf$1@absinth.dialog.net.pl taką oto treść:

    | a to pytanie zbyt osobiste jak dla mnie:-)

    Pytam, bo "wygrac sprawe" rozwodowa nie jest latwo. Zreszta dla jednego
    wygrana bedzie cos, co dla innego bedzie porazka. W zaleznosci od punktu
    siedzenia:-)

    | u dobrego akwokata po przedstawieniu mu sprawy oraz dowodów ...

    Rozczaruje pewnie wielu, ale adwokat to nie wrozka, postepowania sadowe
    tez rzadzi sie swoimi prawami.
    Niestety trzeba tez wziac pod uwage czynnik ludzki. I mam tu na mysli nie
    tylko sluchanie stron i swiadkow, ale tez i sam "Wysoki Sad", ktory
    potrafi czasami strasznie spieprzyc sprawe (wybacz wulg.).
    Poza tym - z tego co wiem - to lepiej jest mniej klientowi obiecywac niz
    wiecej. Pozwoli to uniknac rozczarowania.

    | j.w

    jak wyzej:-)

    ->piotr

  • 7. Data: 2003-01-22 21:09:22
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik [ piotr sut ] <W...@t...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b0n10k$ju6$...@n...tpi.pl...

    > Pytam, bo "wygrac sprawe" rozwodowa nie jest latwo. Zreszta dla jednego
    > wygrana bedzie cos, co dla innego bedzie porazka. W zaleznosci od punktu
    > siedzenia:-)

    zgadza sie ale przyznasz ,że tu odgrywa rolę też jakim jest się adwokatem..

    > Rozczaruje pewnie wielu, ale adwokat to nie wrozka, postepowania sadowe
    > tez rzadzi sie swoimi prawami.

    zgadza się lecz w wielu przypadkach znanych napewno i tobie nie na darmo się
    mówi " dobry adwokat"

    > Niestety trzeba tez wziac pod uwage czynnik ludzki. I mam tu na mysli nie
    > tylko sluchanie stron i swiadkow, ale tez i sam "Wysoki Sad", ktory
    > potrafi czasami strasznie spieprzyc sprawe (wybacz wulg.).

    a tu zgadza sie :-) lecz jak bardzo spieprzy :-) apelacja sporadycznie
    pieprzy:-)

    > Poza tym - z tego co wiem - to lepiej jest mniej klientowi obiecywac niz
    > wiecej. Pozwoli to uniknac rozczarowania.

    w zależności od sprawy :-)

    Sandra

  • 8. Data: 2003-01-22 21:25:42
    Od: "Barbara" <b...@w...pl>

    > u dobrego akwokata po przedstawieniu mu sprawy oraz dowodów ...

    Mialam takowy przypadek ..
    Pani mecenas po zapoznaniu sie ze sprawa stwierdzila:
    sa sprawy przegrane,wygrane lub na dwoje babka wrozyla -Pani jest wygrana ..
    sprawe przegralam ..
    pozdrawiam B.

  • 9. Data: 2003-01-22 21:27:27
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Barbara <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0n28u$6js$...@s...futuro.pl...

> [...]
    > Pani mecenas po zapoznaniu sie ze sprawa stwierdzila:
    > sa sprawy przegrane,wygrane lub na dwoje babka wrozyla -Pani jest wygrana

    to ja wspomniał Piotr sąd musiał pewnie coś spieprzyć :-)

    Sandra

  • 10. Data: 2003-01-22 21:28:51
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0n2du$cn2$...@a...dialog.net.pl...
    > to ja wspomniał Piotr sąd musiał pewnie coś spieprzyć :-)

    albo opcja druga wcale nie była taka dobra za jaką się podawała :-)

    Sandra