  • 1. Data: 2003-01-21 19:00:25
    Temat: dla prawnikow
    Od: "PSI" <p...@f...pl>

    www.zapisz.sie.pl
    polecamy

  • 2. Data: 2003-01-21 20:28:21
    Temat: Re: dla prawnikow
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    nie polecam.

    wole hoge.pl i jej emalie...

    Konrad

  • 3. Data: 2003-01-21 21:24:41
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "PSI" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:b0k562$q0k$1@news.tpi.pl...
    > www.zapisz.sie.pl
    > polecamy

    Ludzie, takie informacje są za darmo a oni sobie życzą ponad 11 zł.
    mec. Michał

  • 4. Data: 2003-01-21 23:32:44
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b0kdqc$dq2$1@news.tpi.pl>, Grupy wrote:
    > Użytkownik "PSI" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Ludzie, takie informacje są za darmo a oni sobie życzą ponad 11 zł.
    > mec. Michał

    A czego się spodziewasz po spamującej firmie, bo chyba nie zagrań fair?

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2003-01-22 00:29:59
    Od: "PSI" <p...@f...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości

    > A czego się spodziewasz po spamującej firmie, bo chyba nie zagrań fair?
    >
    > --
    > Marcin
    Szanowni Państwo,
    nie fair byłoby nie podanie ceny usług. Niky nikogo nie zmusza do
    prenumeraty! A ten post był jedynie grzeczna informacją do jak widać niezbyt
    uprezjmych ludzi. Pomyliliśmy się kierując tu post! Spodziewaliśmy się ludzi
    inteligentnych, a tymczasem jeden z Was nie poleca usług chociaż z nich nie
    korzystał. Ja za to nie polecam tej grupy, gdzie porady sa na takim poziomie
    jak u szewca bądz w skupie makulatury
    pozdrawiam serdecznie
    PSI

  • 6. Data: 2003-01-22 01:31:08
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b0kog0$ejp$1@news.tpi.pl>, PSI wrote:
> [...]
    > uprezjmych ludzi. Pomyliliśmy się kierując tu post! Spodziewaliśmy się ludzi

    No informacja była nie tylko grzeczna ale dodałbym nawet że cenna
    - zapewne nie ja jeden uzupełniłem swoją bazę spamerskich firm z których
    usług lepiej nie korzystać.

    > inteligentnych, a tymczasem jeden z Was nie poleca usług chociaż z nich nie
    > korzystał. Ja za to nie polecam tej grupy, gdzie porady sa na takim poziomie
    > jak u szewca bądz w skupie makulatury

    Nie wszędzie było mi dane pracować i trochę brak mi tu skali porównawczej,
    ale zawsze z ciekawością czytam opinie bardziej w tej materii
    doświadczonych.

    No cóż, żegnam bo jak rozumiem już się więcej nie zobaczymy :)

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2003-01-22 06:18:40
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : nie fair byłoby nie podanie ceny usług. Niky nikogo nie zmusza do
    : prenumeraty! A ten post był jedynie grzeczna informacją do jak widać
    niezbyt
    : uprezjmych ludzi.

    to taka jest teraz definicja spamu?

    : Ja za to nie polecam tej grupy, gdzie porady sa na takim poziomie
    : jak u szewca bądz w skupie makulatury

    więc "zadrzyj" z kimś z grupowiczów i zobaczymy :-)

    : pozdrawiam serdecznie

    wzajemnie