  • 1. Data: 2004-06-20 22:11:49
    Temat: rozwód
    Od: m...@o...pl (Kasia)

    Witaj pl-soc-prawo!

    ile mogą wynieść pełne koszty postępowania rozwodowego
    (rozwód bez orzekania o winie)? chcę złożyć pozew i
    wiem,że oplata wstepna wynosi od 30 do 600.
    czy są jeszcze jakieś opłaty, wyłaczając honorarium adwokata ?

    --
    Pozdrowienia,
    Kasia

  • 2. Data: 2004-06-21 11:54:16
    Temat: Re: rozwód
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Zastanów się ...

  • 3. Data: 2004-06-21 20:56:00
    Od: "mila_wiedzma" <m...@n...o2.pl>

    Użytkownik "Kasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czy są jeszcze jakieś opłaty, wyłaczając honorarium adwokata ?

    Adwokata brac nie musisz jeslis dogadana z kolega malzonkiem i zadnych
    niespodzianek nie bedzie. Jesli macie dzici to bedzie dluzej trwalo, trzeba
    swiadkow na rzecz dziecka przedstwic. Ale i wtedy adwokat niepotrzebny,
    mysmy wzieli i sie okazalo ze 2.5 tys pooszlo zupelnie niepotrzebnie. Pani
    adwokat ograniczyla sie do powiedzenia paru slow na poczatku kazdej z dwoch
    rozpraw. Oplata jest na koncu, juz po zapadnieciu wyroku, uzalezniona od
    wysokosci waszych zarobkow, sedzia decyduje ile to bedzie i kogo obciaza
    (mimo ze sie rozstajecie bez orzekania o winie). Dodoam na marginesie ze z
    prawem nie mam nic wspolnego, stukam na podstawie doswiadczen swoich i
    bliskich znajomych:P
    Pozd, Ewa