  • 1. Data: 2004-06-20 20:35:03
    Temat: kulig
    Od: "mattatiah" <m...@o...pl>

    Czy organizowanie kuligu jest zgodne z prawem, takiego, że koń ciągnie
    sanki?

    Podczas kuligu uległem wypadkowi ze znaczącymi skutkami, a byłem na nim "nie
    z własnej woli" (praca - opieka nad dziećmi). Czy miałbym szanse na jakieś
    odszkodowanie od pracodawcy, gdybym ewentualnie chciał.

    mattaiah

  • 2. Data: 2004-06-20 22:05:10
    Temat: Re: kulig
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mattatiah" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jakieś
    > odszkodowanie od pracodawcy, gdybym ewentualnie chciał.

    Przysługuje Ci odszkodowanie, jak każdemu pracownikowi za wypadek w pracy.
    Co do zgodności z prawem kuligu, to sam w sobie niezgodny nie jest, bo to
    nic innego, jak pojazd zaprzęgowy.

  • 3. Data: 2004-06-21 09:10:04
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "mattatiah" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy organizowanie kuligu jest zgodne z prawem, takiego, że koń ciągnie
    > sanki?

    Nie jestem prawnikiem, ale wczytując się w rozdział czwarty ustawy o
    ochronie zwierząt, lepiej by było, abyś to Ty ciągnął sanie ;)

    pzdr