  • 1. Data: 2004-12-03 12:36:41
    Temat: rozwiązanie umowy
    Od: "rav" <r...@g...pl>

    We wrzesniu br. podpisalem umowe z firma zajmujaca sie posrednictwem w
    wynajmie domkow letniskowych. Niestety musze ta umowe rozwiazac (przyczyny
    pomijam). W umowie jest napisane, ze w przypadku przedterminowego
    rozwiazania umowy bede zobowiazany pokryc wszelkie koszty zwiazane z
    wydrukowaniem mojej oferty w katalogach firmy oraz koszty zwiazane z
    podpisaniem umowy. Skierowalem sie pisemnie do firmy i uzyskalem nastepujaca
    odpowiedz:

    "
    NP> Koszty nieterminowego wypowiedzenia są obliczane po wydrukowaniu
    > katalogu i
    > można
    "

    Na powyzsze pismo odpisalem, ze jezeli katalog nie jest jeszcze wydrukowany
    to moze istnieje mozliwosc rozwiazania umowy polubownie. Niestety dostalem
    odpowiedz ze katalog jest juz w druku i ze nieznane sa tylko koszty wiec
    mozliwosci polubownego rozwiazania umowy juz nie ma.

    Czy w chwili obecnej, w ktorej mam zamiar rozwiazac umowe - Firma nie jest
    zobowiazana do poinformowania mnie o wszystkich konsekwencjach finansowych?
    Zaznaczam, ze w umowie napisane jest tylko "..zobowiazany bedzie do pokrycia
    wszystkich kosztow...", ale nie jest napisane jakie to sa koszty!

    Czy faktycznie musze czekac az miesiac na odpowiedz jakimi kosztami bede
    obciazany?

    Czy jezeli rozwiaze umowe w najblizszych dniach - Firma bedzie uprawniona do
    obciazania mnie nieustalonymi wczesniej oplatami?

    Bardzo prosze o pomoc,
    sprawa jest dla mnie bardzo powazna.

    Pozdrawiam,
    Rafal

  • 2. Data: 2004-12-05 22:10:33
    Temat: Re: rozwiązanie umowy
    Od: "rav" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szkoda ze moj problem nikogo nie zainteresowal, w kazdym badz razie - ponawiam
    prosbe o pomoc i pozdrawiam wszystkich

    Rafal