  • 1. Data: 2004-12-03 13:26:00
    Temat: skladki ZUS-prawo pracy??
    Od: "dorotka+adas" <z...@w...pl>

    Witajcie!
    Mam pytanko!Czy RMUA czyli Raport miesieczny dla osoby ubezpieczonej jest
    dowodem ze pracodawca odprowadza skladki?
    Mam watpliwosci czy moj pracodawca u ktorego pracowalam w zeszlym roku (w
    tej chwili ulegl likwidacji) oplacal je!
    Czy jest szansa na odzyskanie tych skladek i gdzie ewentualnie sie zwrocic!
    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam!
    Dorota

  • 2. Data: 2004-12-03 20:24:14
    Temat: Re: skladki ZUS-prawo pracy??
    Od: "namus" <n...@1...com>

    Użytkownik "dorotka+adas" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie!
    > Mam pytanko!Czy RMUA czyli Raport miesieczny dla osoby ubezpieczonej jest
    > dowodem ze pracodawca odprowadza skladki?

    Z tego co wiem jest dowodem faktu, że pracodawca wysłał deklarację do ZUSu i
    tym samym zobowiązał się do zapłacenia
    ZUSowi, jeśli nie zapłacił czy się spóźnił z tym to już jego kłopot, a nie
    twój. Gorzej, gdyby tylko drukował i dał ci do ręki, a w ogóle nie wysłał do
    ZUSu.

    Do swojego oddziału ZUSu