  • 1. Data: 2004-05-21 07:38:38
    Temat: rozprawy nie bedzie
    Od: "P.U." <p...@i...pl>

    Sad Pracy przyslal mi zawiadomienie, ze rozprawa wyznaczona na czerwiec sie
    nie odbedzie a o nowym terminie zostane powiadomiony.
    Na zawiadomieniu nie ma jednak najmniejszej informacji dlaczego ta rozprawa
    nie odbedzie sie. Czy Sad nie ma obowiazku mnie o tym poinformowac? Czy jest
    jakis przepis, abym taka informacje otrzymal?
    Mam powazne przypuszczenia, ze druga strona cos zaczyna "krecic" i wprowadza
    Sad w blad powodujac opoznienie w odbyciu sie rozprawy.

    I jeszcze jedno. Sprawa ciagnie sie juz 2 lata. Czy jest jakis limit czasowy
    dla spraw w Sadzie Pracy?