  • 1. Data: 2004-05-21 06:51:35
    Temat: gdzie na skarge na CPN
    Od: "Dawid" <d...@w...pl>

    Witam!!!
    Zostalem dzis oszukany na stacji CPN chodzi o tankowanie paliwa gdzie moge
    napisac skarge na stacje.
    Stacja jest prywatna.
    Pozdrawiam
    Dawid

  • 2. Data: 2004-05-21 07:03:31
    Temat: Re: gdzie na skarge na CPN
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c8k9cq$rhb$1@news.onet.pl>, Dawid wrote:
    > Zostalem dzis oszukany na stacji CPN chodzi o tankowanie paliwa gdzie moge
    > napisac skarge na stacje.

    Skargę możesz napisać przy biurku.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-05-21 07:21:25
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    .pl...
    > Witam!!!
    > Zostalem dzis oszukany na stacji CPN chodzi o tankowanie paliwa gdzie moge
> [...]

    CPN już nie istnieje. Jest częscia PKNu

    A skoro piszesz że stacja prywatna, to pewnie nie chodzi Ci nawe o były CPN
    tylko jakąś mała firemke od stacyjki paliwowej...

  • 4. Data: 2004-05-21 07:38:58
    Od: "xmarcel" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dawid <d...@w...pl> napisał(a):

    > Witam!!!
    > Zostalem dzis oszukany na stacji CPN chodzi o tankowanie paliwa gdzie moge
    > napisac skarge na stacje.

    nienapisales naczym polegalo oszustwo.
    generalnie to PIH, a jak sprawa powazniejsza to policja/prokuratura

    pozdro
    xmarcel

  • 5. Data: 2004-05-21 07:47:37
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Piotrwarez wrote:

    > A skoro piszesz że stacja prywatna, to pewnie nie chodzi Ci nawe o były
    > CPN tylko jakąś mała firemke od stacyjki paliwowej...

    Znaczna wiekszosc stacji z szyldem Orlenu jest prywatna a z Orelnem maja
    tylko podpisane umowy.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 6. Data: 2004-05-21 08:02:57
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Dawid wrote:

    > Witam!!!
    > Zostalem dzis oszukany na stacji CPN chodzi o tankowanie paliwa
    > gdzie moge napisac skarge na stacje.

    "do kogo" jak juz. Bo "gdzie" bedziesz to robili to bez znaczenia.

    > Stacja jest prywatna.

    Do wlasciciela (jesli nie ma z tym nic wspolnego) albo do
    stacji patronackiej (Orlen)

  • 7. Data: 2004-05-21 08:07:11
    Od: "Dawid" <d...@w...pl>

    Uzytkownik "Borszczuk" <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5> napisal w
    wiadomosci news:c8kd7o$3ga$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > "do kogo" jak juz. Bo "gdzie" bedziesz to robili to bez znaczenia.

    Chodzi o to ze zatankowalem okreslona ilosc paliwa a w samochodzie ani
    wskaznik paliwa ani komputer pokladowy nie pokazal mi ze zatankowalem o taka
    wartosc za ile zaplacilem.
    Stacja jest prywatna chyba od LOTOS'u ;)))
    Pozdrawiam
    Dawid

  • 8. Data: 2004-05-21 08:11:11
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    Dawid wrote:

    > Witam!!!
    > Zostalem dzis oszukany na stacji CPN chodzi o tankowanie paliwa gdzie moge
> [...]

    do komitetu centralnego :)

  • 9. Data: 2004-05-21 09:19:02
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Dawid wrote:

> [...]
    > taka wartosc za ile zaplacilem.
    > Stacja jest prywatna chyba od LOTOS'u ;)))

    Obawiam sie ze ciezko Ci bedzie to udowodnic, szczegolnie jesli tamci
    kantuja "zawodowo".

  • 10. Data: 2004-05-21 09:36:27
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Chodzi o to ze zatankowalem okreslona ilosc paliwa a w samochodzie ani
    > wskaznik paliwa ani komputer pokladowy nie pokazal mi ze zatankowalem o taka
    > wartosc za ile zaplacilem.

    Komputer ani wskaznik nie sa urzadzeniami, ktore sluza do pomiarow ... a
    tylko do informowania ;-)