  • 1. Data: 2004-09-22 12:57:56
    Temat: rozpowszechnianie programu łamiącego hasło...
    Od: "Tygrysek" <t...@w...pl>

    Witam!

    Napisałem sobie programik łamiący i wyświetlający hasła do ZUS-owskiego
    programu Płatnik. Programikiem chętnie bym się podzilił (jako freeware),
    zastanawiam się jednak czy będzie to legalne. Kto i co mógłby mi za to
    zrobić? Narzędzia programistyczne mam oczywiście legalne. Chciałbym się
    podpisać pod tym programem (potraktować go jako reklamę), ale boję się, że
    ktoś się za to zemści... Mam zarejestrowaną działalnośc gospodarczą
    (składki ZUS odprowadzam :-)

    Pozdrawiam
    Tygrysek

  • 2. Data: 2004-09-22 13:06:05
    Temat: Re: rozpowszechnianie programu łamiącego hasło...
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Napisałem sobie programik łamiący i wyświetlający hasła do ZUS-owskiego
    > programu Płatnik. Programikiem chętnie bym się podzilił (jako freeware),
    > zastanawiam się jednak czy będzie to legalne. Kto i co mógłby mi za to

    Wiesz ... w sumie to jak z nozem. Mozesz go posiadac i uzywac do woli.
    Ale jesli kogos nim dziabniesz, to dopiero wtedy bedzie to przestepstwo
    ;-)

  • 3. Data: 2004-09-22 13:23:48
    Od: "Tygrysek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz ... w sumie to jak z nozem. Mozesz go posiadac i uzywac do woli.
    > Ale jesli kogos nim dziabniesz, to dopiero wtedy bedzie to przestepstwo
    > ;-)

    Hmmm... Więc mogę rozdawać noże na lewo i prawo, a jak ktoś użyje tegoż
    noża w niecnym celu, to już nie moja wina. Czy dobrze rozumuję?

    Tygrysek

  • 4. Data: 2004-09-22 13:34:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    że
    > ktoś się za to zemści... Mam zarejestrowaną działalnośc gospodarczą

    ja mysle ze ZUS badz Prokom S. moze go odkupi , albo kod zrodlowy :)

    P.

  • 5. Data: 2004-09-22 14:11:31
    Od: tadzik <n...@m...pl>

    nie reklamuj tego jako program LAMIACY hasla tylko narzedzie ostatniego
    ratunku w przypadku zapomnienia wlasnego hasla

    wtedy z zalozena program nie jest "zly", po prostu narzedzie dla
    zapominalskich

  • 6. Data: 2004-09-22 14:52:20
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Tygrysek napisał:

    > Hmmm... Więc mogę rozdawać noże na lewo i prawo, a jak ktoś użyje tegoż
    > noża w niecnym celu, to już nie moja wina. Czy dobrze rozumuję?

    Bardzo dobrze. Ja tylko dorzucę swoje 0,03PLN, nieco modyfikując
    propozycję tadzika: reklamowałbym nie "program do łamania haseł
    Płatnika", ale np. "_usługę_ odtwarzania skasowanego/ zapomnianego hasła
    do Płatnika" czy coś w tym stylu. Odzyskiwanie danych (należących do
    zainteresowanego) nie jest przecież przestępstwem.

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Oto moje zasady. Jeśli wam się nie podobają, to mam też inne.

  • 7. Data: 2004-09-22 15:35:16
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Zapewne Prokom albo ZUS - tym bardziej że http://platnik.fork.pl/index.php

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 8. Data: 2004-09-22 16:06:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zapewne Prokom albo ZUS - tym bardziej że
    http://platnik.fork.pl/index.php

    heh, a niedzielem o tym

    P.

  • 9. Data: 2004-09-24 09:40:23
    Od: "regent..." <r...@o...pl_TOTEZ>

    Użytkownik "Tygrysek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    się, że
    > ktoś się za to zemści... Mam zarejestrowaną działalnośc gospodarczą

    myślę, że kluczowe jest stwierdzenie
    -hasła admina/usera do programu są własnością admina/usera
    -hasła do baz w programie są własnością właściciela baz

    a że algorytm jest jaki jest

    regent...