  • 1. Data: 2004-09-22 11:04:55
    Temat: snuff movies i tresci typu snuff
    Od: " mizerykordia" <m...@g...pl>

    Mam takie pytanie: jak wyglada sprawa snuff w Internecie i w swietle
    polskiego prawa?
    Czy umieszczanie w Internecie tresci pisanych o tematyce snuff (np.
    opowiadania, fragmenty ksiazek) jest legalne czy zabronione? Jezeli
    zabronione to jaka ustawa i ktory artykul to reguluje?
    Bede bardzo wdzieczna za podzielenie sie informacjami na ten temar.

    Pozdrawiam
    Mizerykordia.

  • 2. Data: 2004-09-22 19:45:35
    Temat: Re: snuff movies i tresci typu snuff
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 22 Sep 2004 11:04:55 +0000 (UTC), " mizerykordia"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Mam takie pytanie: jak wyglada sprawa snuff
    jakich snuff? co Ci sie snilo?;)
    a serio: co to jest "snuff"?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 3. Data: 2004-09-22 22:57:43
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > a serio: co to jest "snuff"?

    no wiesz, filmy pokazujace jak sie rabie ludzi siekiera
    albo zdjecia z egzekucji czy poszatkowane/porozrywane
    ciala przez wybuchy i tego typu przyjemnosci.

    byl sobie taki film z N.Cagem - 8 mm, wg. niego mozna
    trafic (zazwyczaj) na zfakowane stosunki z laskami,
    pod koniec ktorych strzela sie im w leb czy obcina
    glowe.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2004-09-22 23:38:08
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    " mizerykordia" <m...@g...pl> naskrobał/a w

    > Bede bardzo wdzieczna za podzielenie sie informacjami na ten temar.

    http://gry.imro.pl/?exec=game,6111

    "Temat snuff" do kupienia chyba w kazdym sklepie z grami komputerowymi.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Jak wygenerowac ciag znakow o bardzo dobrej losowosci? Posadzic usera przed vi i
    kazac mu wyjsc.

  • 5. Data: 2004-09-28 13:48:45
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Goomich <g...@u...to.wp.pl> napisał(a):

    > " mizerykordia" <m...@g...pl> naskrobał/a w

    > http://gry.imro.pl/?exec=game,6111
    >
    > "Temat snuff" do kupienia chyba w kazdym sklepie z grami komputerowymi.

    Sluchajcie, ja nie wiem czy Wy czytacie posty na ktore odpowiadacie...
    Nie pytalam sie gdzie i co mozna kupic, tylko czy tekst pisany, typu snuff
    jest legalny w necie czy nie.
    Czy naprawde nikt nic na ten temat nie wie?
    Moze jednak ktos moglby mi pomoc?

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2004-09-29 14:23:55
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> naskrobał/a w

    > Sluchajcie, ja nie wiem czy Wy czytacie posty na ktore
    > odpowiadacie... Nie pytalam sie gdzie i co mozna kupic, tylko czy
    > tekst pisany, typu snuff jest legalny w necie czy nie.

    Jeżeli można legalnie kupic i gra, to pewnie można
    i legalnie napisac. Takie to skomplikowane?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    To all you virgins, thanks for nothing.

  • 7. Data: 2004-09-29 22:05:21
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Goomich <g...@u...to.wp.pl> napisał(a):

    > " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> naskrobał/a w

    > Jeżeli można legalnie kupic i gra, to pewnie można
    > i legalnie napisac. Takie to skomplikowane?

    Ja nie pytam sie czy legalnie mozna napisac, tylko czy legalnie mozna
    umiescic to np. na stronie internetowej. Jak doskonale wiemy nie wszystko co
    jest w sprzedazy jest legalne.