  • 1. Data: 2004-09-22 10:51:13
    Temat: konta bankowe KRS
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    Gdzie moge znaleźć numery kont bankowych na który trzeba wpłacić opłatę za
    rejestrację do KRS?. Nie wiem, szukam na stronie MS i nie moge znaleźć.

    pozdr
    galis

  • 2. Data: 2004-09-22 17:38:57
    Temat: Re: konta bankowe KRS
    Od: "Piter" <p...@a...pl>

    zadzwoń do Sądu Rejonowego Wydziału Gospodarczego KRS tam Ci podadzą

  • 3. Data: 2004-09-22 21:33:13
    Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl>

    Galis <g...@t...pl> wrote:
    > Gdzie moge znaleźć numery kont bankowych na który trzeba wpłacić opłatę za
    > rejestrację do KRS?. Nie wiem, szukam na stronie MS i nie moge znaleźć.

    via ms.gov.pl:

    Centralna Informacja pobiera opłaty za udzielanie informacji oraz wydawanie
    wyciągów, odpisów i zaświadczeń. Podstawa prawna Art. 4 ust 4. ustawy z dnia
    20.08.1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz.U. z 1997 r. Nr 121 poz. 769
    z późn. zm.).

    Wpłatę należy dokonać na rachunek:

    Ministerstwo Sprawiedliwości
    Biuro Finansowo-Administracyjne