    From: "Tygrysek" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rozpowszechnianie programu łamiącego hasło...
    Date: Wed, 22 Sep 2004 14:57:56 +0200

    Witam!

    Napisałem sobie programik łamiący i wyświetlający hasła do ZUS-owskiego
    programu Płatnik. Programikiem chętnie bym się podzilił (jako freeware),
    zastanawiam się jednak czy będzie to legalne. Kto i co mógłby mi za to
    zrobić? Narzędzia programistyczne mam oczywiście legalne. Chciałbym się
    podpisać pod tym programem (potraktować go jako reklamę), ale boję się, że
    ktoś się za to zemści... Mam zarejestrowaną działalnośc gospodarczą
    (składki ZUS odprowadzam :-)

    Pozdrawiam
    Tygrysek