  • 1. Data: 2005-03-07 20:25:25
    Temat: to jak to jest z ta rejestracja - kto pierwszy ten lepszy?
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Witam,

    Posluze sie przykladem Partii Demokratycznej, ale to moze dotyczyc
    wszystkich, takze firm.
    http://info.onet.pl/1064476,11,item.html

    "Dr Jan Majchrowski z Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu
    Warszawskiego uważa, że pierwszeństwo w używaniu spornej nazwy będzie miał
    ten podmiot, który jako pierwszy zarejestruje się jako partia polityczna.".

    To jak to jest? Oglaszam sie w mediach, a pozniej ide do sadu. To Jak ktosd
    mnei uprzedzi, to nazwa i partia/firma jest jego?? Przeciez ktos pierwszy ja
    wymyslij, poslugiwal sie ta nazwa? Jakie sa na to paragrafy> Moze ust. o
    prawie autorskim (nazwa firmy) tez cos tu wnosi? Bo kto moze wtedy zastrzec
    nazwe?

    Prosze o rade:)

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 2. Data: 2005-03-08 17:55:45
    Od: "Ali Gator" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Romeq" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > To jak to jest? Oglaszam sie w mediach, a pozniej ide do sadu. To Jak
    ktosd
    > mnei uprzedzi, to nazwa i partia/firma jest jego??

    Tak. Kolejnosc wydarzen powinna byc odwrotna.

    A.