  • 1. Data: 2005-09-08 17:00:19
    Temat: rozliczenie delegacji
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    Pracownik otrzymuje zaliczkę na delegację w Euro na niezbędne koszty
    delegacji. Nie wykorzystuje wszystkiego - czy pracodawca ma obowiązek
    przyjąć resztę ( a nie zmuszać pracownika do wymiany po gorszym kursie
    na rynku ?)

  • 2. Data: 2005-09-08 18:47:09
    Temat: Re: rozliczenie delegacji
    Od: "Sebastian Tatol" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Marcin Szawurski" <m...@s...waw.pocoto.pl> napisał w
    wiadomości news:43206997$0$6499$f69f905@mamut2.aster.pl...
> [...]
    > delegacji. Nie wykorzystuje wszystkiego - czy pracodawca ma obowiązek
    > przyjąć resztę ( a nie zmuszać pracownika do wymiany po gorszym kursie na

    No jak otrzymałeś w euro, wydałeś trochę euro to i rozliczasz się w euro i
    oddajesz resztę w euro - a czemu niby w PLN? Co Ty kantor wymiany walut? A
    może pracodawca zażyczy sobie dolarach kanadyjskich albo indyjskich
    rupiach...?
    Ale tak naprawde to nie wiem - tylko logika...

    Pozdrawiam

    Seb

  • 3. Data: 2005-09-08 19:08:47
    Od: "Piotrek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Sebastian Tatol" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rupiach...?
    > Ale tak naprawde to nie wiem - tylko logika...

    Z tego co wiem z wlasnego doswiadczenia to przewaznie zwracalem w walucie
    takiej w jakiej otrzymywalem pieniazki