  • 1. Data: 2005-09-08 16:29:31
    Temat: Gazrurki i prawo morskie
    Od: "michu" <m...@p...onet.pl>

    Wie ktoś może kto kiedy i w jakim celu wprowadził do prawa
    morskiego przepis, że rurociągi na dnie morza nie mogą się
    krzyżować?
    michu

  • 2. Data: 2005-09-08 18:04:00
    Temat: Re: Gazrurki i prawo morskie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "michu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wie ktoś może kto kiedy i w jakim celu wprowadził do prawa
    > morskiego przepis, że rurociągi na dnie morza nie mogą się
    > krzyżować?

    Jeżeli chodzi o cel, to podejrzewam, że chodzi o bezpieczeństwo.

  • 3. Data: 2005-09-08 18:15:52
    Od: "Magdalena" <m...@w...pl>

    Użytkownik "michu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wie ktoś może kto kiedy i w jakim celu wprowadził do prawa
    > morskiego przepis, że rurociągi na dnie morza nie mogą się
    > krzyżować?

    :-)) Moge Ci powiedziec jedynie tyle, ze na mapie z data edycji 2004 wciaz
    sie krzyzuja.
    Magda

  • 4. Data: 2005-09-08 19:54:17
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    > Użytkownik "michu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeżeli chodzi o cel, to podejrzewam, że chodzi o bezpieczeństwo.

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA GOSPODARKI
    z dnia 30 lipca 2001 r.
    w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać sieci gazowe.

  • 5. Data: 2005-09-08 20:05:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pissmejker wrote:

    > ROZPORZĄDZENIE MINISTRA GOSPODARKI
    > z dnia 30 lipca 2001 r.
    > w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać sieci gazowe.

    No, ale to tylko w Polsce. Dno Bałtyku podpada chyba pod prawo
    międzynarodowe?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 6. Data: 2005-09-08 21:00:21
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    wiadomości news:dfq5h8$rob$1@opal.futuro.pl...

    > No, ale to tylko w Polsce. Dno Bałtyku podpada chyba pod prawo
    > międzynarodowe?
    >
    > --
    > Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    > Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

    a to nie wiem :-)

  • 7. Data: 2005-09-09 11:57:46
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    michu wrote:
    > Wie ktoś może kto kiedy i w jakim celu wprowadził do prawa
    > morskiego przepis, że rurociągi na dnie morza nie mogą się
    > krzyżować?

    Według innej wersji krzyżowanie rurociągów jest takie drogie, że
    nieopłacalne. A więc pytanie nie powinno brzmieć "kto kiedy i w jakim celu"
    ale "czy faktycznie".

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 8. Data: 2005-09-10 21:38:46
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Według innej wersji krzyżowanie rurociągów jest takie drogie, że
    > nieopłacalne. A więc pytanie nie powinno brzmieć "kto kiedy i w jakim celu"
    > ale "czy faktycznie".

    no to trzeba się pospieszyć i myknąć szybciutko do norwegii. Taką cienką
    calową rurkę ;-) Niech się niemcy z ruskimi męczą.

  • 9. Data: 2005-09-11 10:16:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Według innej wersji krzyżowanie rurociągów jest takie drogie, że
    > nieopłacalne. A więc pytanie nie powinno brzmieć "kto kiedy i w jakim celu"
    > ale "czy faktycznie".

    No to mnie zastanawia bardzo - slyszalem ze zeby skrzyzowac rurociagi
    trzeba wybudowac jeden, zasypac go tak zeby sie na danym odcinku znalazl
    pod dnem i dopiero polozyc na to gorny...

    Nie znam sie na tym zbytnio, ale do glowy przychodzi mi 1000 prostrzych
    pomyslow na skrzyzowanie rurociagu, no ale ludzie ktorzy klada te
    rurociagi tez pewnie ulomkami nie sa i chyba by wpadli sami na te pomysly.

    Generalnie jedyny problem ktory widze to to, ze faktycznie rura powinna
    lezec oparta o dno. Np. dlatego ze jak jakis okret podwodny, albo wrak
    opadnie na rure, zeby nie polamal fragmentow wiszacych w wodzie i nie
    podpartych.