  • 1. Data: 2005-09-08 16:39:00
    Temat: Moje hasło wyborcze
    Od: "boukun" <n...@m...com>

    "Do tej pory narody służą władzy, są mięsem armatnim. W demokracji
    powinno się to zmienić."

    Tuska obiecanki cacanki, a głupiemu radość!
    A dewizy z Polski wywożą do trójkąta bermudzkiego!

    Nowa strona internetowa
    www.PolskaPartiaNarodowa.pl

    Jarosław Niedźwiecki
    kandydat PPN na posła, okręg nr 2, lista nr 9, pozycja nr 2

  • 2. Data: 2005-09-08 16:51:26
    Temat: Re: Moje hasło wyborcze
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    boukun napisał(a):
    > "Do tej pory narody służą władzy, są mięsem armatnim. W demokracji
    > powinno się to zmienić."

    W kraju gdzie demokracja jest broniona za wszelka cene (USA), czasem
    nawet mimo roznych asburdow jest dokladnie tak samo.

    > kandydat PPN na posła, okręg nr 2, lista nr 9, pozycja nr 2

    A jak tam w sondazach stoicie ? 1% ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-09-08 16:55:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > W kraju gdzie demokracja jest broniona za wszelka cene (USA), czasem
    > nawet mimo roznych asburdow jest dokladnie tak samo.

    Nie karm tego zafajdanego trolla.

    PS: czy ktoś mógłby zmajstrować cancel-bota na to stworzenie?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 4. Data: 2005-09-08 16:57:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie karm tego zafajdanego trolla.

    Zmeczony jestem po 8h w sadzie, chcialem sobie troche odpoczac prowadzac
    bardzo swobodna rozmowe ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-09-08 17:11:40
    Od: "boukun" <n...@m...com>

    wiadomości news:dfpqen$nee$1@opal.futuro.pl...

    > Nie karm tego zafajdanego trolla.
    >
    > PS: czy ktoś mógłby zmajstrować cancel-bota na to stworzenie?
    >
    > --
    > Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    > Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

    Mój anioł stróż?

    boukun

  • 6. Data: 2005-09-08 17:15:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mithos wrote:

    > Zmeczony jestem po 8h w sadzie, chcialem sobie troche odpoczac prowadzac
    > bardzo swobodna rozmowe ;)

    A, tzw. działanie w stanie wyższej konieczności? ;->

  • 7. Data: 2005-09-08 18:46:07
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    wiadomości news:dfprjb$nsg$1@opal.futuro.pl...

    prowadzac > > bardzo swobodna rozmowe ;)

    > A, tzw. działanie w stanie wyższej konieczności? ;->

    Raczej niepoczytalności.
    ;)

  • 8. Data: 2005-09-09 06:40:42
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 08 Sep 2005 18:55:55 +0200,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> screamed:

    > PS: czy ktoś mógłby zmajstrować cancel-bota na to stworzenie?

    Mógłby, ale zwykłe filtry mu w zupełności wystarczą. <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 08:45:51 user up 10729 days, 20:40, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If life is a stage, I want some better lighting.