  • 1. Data: 2005-09-08 17:09:37
    Temat: Zasiłek rodzinny i dodatek porodowy - kto wypłaca !
    Od: ".:<Kasjopejczyk>:." <a...@q...com>

    Witam wszystkich grupowiczów

    Moje pytanie na dziś jest następujace :
    - kto powinien wypłacić zasiłek rodzinny oraz dodatek z tytułu urodzenia
    dziecka ?

    Żonie w pracy (szkoła zatrudniająca ponad 20 osób) powiedziano że ma iść do
    MOPS-u. Za to w poradniku DORADCA z lipca/sierpnia 2005 jest napisane ze
    takie swiadczenia wypłacane są przez pracodawcę.

    No i teraz mamy dylemat - czy czasami księgowej w firmie po prostu nie chce
    dupy ruszyć i pochodzić - więc najlepiej wszystko zwalic na ojca dziecka,
    czy faktycznie tak jest i mamy sie udać do MOPS-u ?

    Z góry dziękuję za wyczerpujace podpowiedzi

    Paweł

  • 2. Data: 2005-09-08 18:57:07
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

> [...]
    > czy faktycznie tak jest i mamy sie udać do MOPS-u ?
    >
    > Z góry dziękuję za wyczerpujace podpowiedzi

    Twój dylemat rozwiąże najdokładniej przeczytanie
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/2255.htm

    Wystarczy troszke dupe ruszyć a raczej głowę

    --
    PawełJ