  • 1. Data: 2005-09-08 16:06:07
    Temat: Sprostowanie
    Od: "boukun" <n...@m...com>

    Jarosław Niedźwiecki
    Świdnica, 07.09.2005
    ul. Łużycka 75
    58-100 Świdnica

    Wiadomości Świdnickie
    Redakcja

    Sprostowanie

    Proszę o drukowanie tła z numerem listy Polskiej Partii Narodowej w waszym
    tygodniku.

    Na pytanie "Co mogą nam oferować", chciałbym odpowiedzieć, że jest to
    pytanie prymitywne. Każdy kandydat, który udziela odpowiedzi oferującej
    poprawę bytu obywateli jest przynajmniej obłudnikiem. Moje hasło wyborcze
    brzmi: "Do tej pory narody służą władzy, są mięsem armatnim. W demokracji
    powinno się to zmienić." Na początku należy przestrzegać obowiązującej
    tymczasem konstytucji i realizować jej postanowienia. Tak n.p. wystarczy
    wdrożyć w życie postanowienia artykułu 18 Konstytucji RP, stanowiącego o
    tym, że rodzina, macieżyństwo i rodzicielstwo znajdują się pod ochroną i
    opieką Rzeczypospolitej Polskiej. Zgodnie z tym artykułem, a także ze
    standardami praw człowieka zawartymi w artykule 25 Konwencji Praw Dziecka,
    Rzeczpospolita Polska jest zobowiązana do płacenia zasiłków rodzinnych na
    dziecko w wysokości minimum socjalnego i to na każde dziecko, bez względu na
    dochody rodziców. Tak jest w Niemczech. Tam nawet Michael Schumacher pobiera
    zasilek na dziecko w wysokosci 154 euro. Podczas pobytu w Niemczech,
    osobiście przyczyniłem się do uchylenia rasistowskiej ustawy o zasiłkach
    rodzinnych. To tylko jeden z przykładów. Przede wszystkim jednak wszyscy
    obywatele muszą sami domagać się, by władzę nie stanowili ludzie
    uprzywilejowani, by nie dopuścić, żeby kupowana ona była za pieniądze,
    ponieważ samoistnie służy ona wtedy kaście uprzywilejowanych oligarchów i
    staje się dziedziczną. Chodzi o to, żeby Polacy nie czuli się niewolniczą
    mniejszością we własnym kraju.

    Jarosław Niedźwiecki
    kandydat PPN na posła w okręgu nr 2 (Wałbrzych-Świdnica), Lista nr 9,
    pozycja nr 2