  • 1. Data: 2002-10-09 13:33:37
    Temat: rozliczenia z TPSA, a Kodeks Cywilny
    Od: "Tomasz Wojciechowski" <w...@w...pl>

    Zgodnie z KC naleznej zaplaty za usluge musze dokonac w SIEDZIBIE
    wierzyciela. I co tu teraz zrobic z TPSA, ktora zlikwidowala kasy w swoich
    placowkach? Co mi po umowie z Poczta Polska, skoro ja z TPSA mam umowe,
    ktora nie przewiduje posrednika do regulowania naleznosci miedzy stronami
    umowy? Juz nawet nie rozchodzi sie o te 99gr, lecz o problem, ktory powstaje
    w przypadku, gdy pieniadze nie dotra do TPSA z Poczty - TPSA nalicza sobie
    odsetki, w koncu dokonuje egzekucji. A ja co najwyzej moge pozniej dochodzic
    swoich praw od Poczty Polskiej. Jakich formalnosci dochowac wiec, usilujac
    zaplacic w siedzibie spolki TPSA, by miec dowod, iz nie uchylalem sie od
    platnosci, a jedynie TPSA nie chcialo ode mnie pieniedzy?
    pozdrawiam
    Tomasz Wojciechowski

  • 2. Data: 2002-10-09 14:43:05
    Temat: Re: rozliczenia z TPSA, a Kodeks Cywilny
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    Użytkownik "Tomasz Wojciechowski" <w...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ao1eji$m1b$3@news.tpi.pl...
> [...]
    > w przypadku, gdy pieniadze nie dotra do TPSA z Poczty - TPSA nalicza sobie
    > odsetki, w koncu dokonuje egzekucji. A ja co najwyzej moge pozniej

    tak jest

    > Jakich formalnosci dochowac wiec, usilujac zaplacic w siedzibie spolki
    TPSA, by miec dowod, iz nie uchylalem sie od
    > platnosci, a jedynie TPSA nie chcialo ode mnie pieniedzy?

    jeśli świadczenie jest wymagalne a wierzyciel odmawia jego przyjęcia możesz
    złożyć wniosek o wydanie przez Sąd zezwolenia na złożenie przedmiotu
    świadczenia do depozytu sądowego
    Właściwy jest Sąd Rejonowy Wydział Grodzki ze względu na siedzibę TPSA.
    Wpis 10 % wpisu stosunkowego
    Jeśli jednocześnie z wnioskiem przelejesz pieniądze, to ta data jest uznana
    za datę spełnienia świadczenia (pod warunkiem uzyskania zgody od Sądu.

    pozdrawiam

    marcin

  • 3. Data: 2002-10-10 07:18:12
    Od: "666" <p...@p...com>

    Odkryłem wczoraj jedną tajną kasę telepsów na Targówku, nawet terminal do plastiku
    mają...
    JaC