  • 1. Data: 2002-10-09 12:17:01
    Temat: Dziennik Ustaw
    Od: "Sławomir Żochowski" <s...@w...pl>

    Witam wszystkich bardzo serdecznie.
    Zawitałem na tej grupie w poszukiwaniu pomocy. Gdyby szanowni grupowicze
    wiedzieli na jakiej stronie www mogę znaleźć stare dzienniki ustaw to bardzo
    proszę o tę informacje. Konkretnie poszukuję dziennika nr 28 z 16 kwietnia
    1993r poz 129. z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich.
    Sławek

  • 2. Data: 2002-10-09 12:24:09
    Temat: Re: Dziennik Ustaw
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    Nie wiem, czy sa oone stare, ale na www.sejm.gov.pl sa

  • 3. Data: 2002-10-09 12:53:59
    Od: "Sławomir Żochowski" <s...@w...pl>

    > Nie wiem, czy sa oone stare, ale na www.sejm.gov.pl sa

    Bardzo dziękuję.
    Pozdrawiam
    Sławek

  • 4. Data: 2002-10-09 13:05:47
    Od: "KrzysiekD" <d...@p...onet.pl>

    masz tu adres:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase
    kliknij na wyszukiwanie i wpisz numerki i gotowe

    pozdrawiam
    KD