  • 1. Data: 2002-10-09 11:49:46
    Temat: Wyrownanie dlugu ???
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    Na jakie przepisy (KC?) mozna powolac sie piszac podanie
    o zwolnienie mnie z oplaty abonamentowej jednego z mediow
    przez dany okres jako sposobu wyrownania dlugu
    (ponioslem za nich pewien koszt)?

  • 2. Data: 2002-10-09 12:04:22
    Temat: Re: Wyrownanie dlugu ???
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    Użytkownik Mike G. <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ao15do$7a0$...@n...tpi.pl...
    > Na jakie przepisy (KC?) mozna powolac sie piszac podanie
    > o zwolnienie mnie z oplaty abonamentowej jednego z mediow
    > przez dany okres jako sposobu wyrownania dlugu
    > (ponioslem za nich pewien koszt)?

    napisz do nich, że potrącasz swoje roszczenie do nich o zapłatę z ich
    roszczeniem.
    nie musisz powoływać się na nic, nie musisz mieć na to ich zgody.

    pozdrawiam

    ja

  • 3. Data: 2002-10-09 12:16:22
    Od: "agadave" <a...@s...pl>

    Stosowny art z KC

    Art. 498. § 1. (152) Gdy dwie osoby są jednocześnie względem siebie
    dłużnikami i wierzycielami, każda z nich może potrącić swoją wierzytelność z
    wierzytelności drugiej strony, jeżeli przedmiotem obu wierzytelności są
    pieniądze lub rzeczy tej samej jakości oznaczone tylko co do gatunku, a obie
    wierzytelności są wymagalne i mogą być dochodzone przed sądem lub przed
    innym organem państwowym.

    pozdrawiam