  • 1. Data: 2006-05-27 18:29:43
    Temat: Poraz kolejny FOTORADAR.....
    Od: "AxAy" <a...@w...pl>

    W marcu jechalem samochodem kolegi i wpadlem na fotoradar.... samochod jest
    zarejestrowany na niego i jego wujka....gdzies ze 2 miesiace temu przyszlo
    wezwanie do wujka w sprawie ustalenia kierowcy ... on powiedzial ze nie jest
    uzytkownikiem samochodu... moj kolega byl na policji i podal moje dane i
    przyszedl jakis list polecony... prawdopodobnie to jest to ....

    i mam pytanie czy jest jakis konkretny termin w jakim musi sie zmiescic
    policja????

  • 2. Data: 2006-05-27 18:43:51
    Temat: Re: Poraz kolejny FOTORADAR.....
    Od: "Nostradamus II" <l...@p...fn>

    Użytkownik "AxAy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > i mam pytanie czy jest jakis konkretny termin w jakim musi sie zmiescic
    > policja????

    Po roku się przedawni.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2006-05-27 21:14:21
    Od: Grzegon "McCartney" Olędzki <y...@p...onet.pl>

    Wszyscy na grupie pl.soc.prawo czytajcie uważnie, bo AxAy pisze:
    > W marcu jechalem samochodem kolegi i wpadlem na fotoradar.... samochod
    > i mam pytanie czy jest jakis konkretny termin w jakim musi sie zmiescic
    > policja????

    ZTCP to 30 dni by udało się to wszystko załatwić w postępowaniu mandatowym
    (ale na to pewnie już nie ma szans w Twoim przypadku, bo te papierkologie
    trwają i trwają). A potem to już do sądu grodzkiego.

    GO

  • 4. Data: 2006-05-27 21:18:53
    Od: stebi <m...@i...pl>

    AxAy napisał(a):

    > i mam pytanie czy jest jakis konkretny termin w jakim musi sie zmiescic
    > policja????

    30 dni. Jak tego nie dotrzymaja to SG wiec od zaplacenia sie nie wymigasz.

    --
    pozdr.
    stebi