  • 1. Data: 2003-12-06 17:02:08
    Temat: rower - promile
    Od: -=NukeR=- <n...@p...gazeta.pl>

    Witam grupowiczow akurat tak sie nieszczesliwie stalo iz zostalem zlapany
    majac ponad 1 promil alkocholu we krwi podczas jazdy na rowerze. Byla to
    noc (okolo 22:40) i zostalem poddany 2 krotnemu badaniu wydychanego
    powietrza. Dzis bylem na komisariacie (juz dostalem wezwanie) i po
    sprzorzadzeniu protokolu itp. (tam przyznalem sie do winy ze kierowalem
    pojazd wczesniej pijac alkochol) nie dostalem konkretniej odpowiedzi co
    dalej bedzie z moja sprawa. Jezeli ktos muglby poradzic co mi grozi i
    jakie beda dalsze konsekwencje to prosze o rade.

    ps. policjant polecil mi przyjac kare nalozona przez prokuratora twierdzac
    ze jest znacznie nizsza, co wiec poradzicie i jakiej kary moge sie
    spodziewac. Dodam ze jestem (bylem) nie karany itp...

    --
    pozd. -=NukeR=-
    gg: 1367917 irc: #pinkfloyd.pl

  • 2. Data: 2003-12-06 17:06:45
    Temat: Re: rower - promile
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    > co wiec poradzicie

    pisz posty w wordzie, sprawdzaj pisownie i wklejaj do programu pocztowego, bo cholery
    mozna dostac
    widzac takie bledy...

  • 3. Data: 2003-12-06 17:09:28
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    '-=NukeR=-' wyklawiaturzył/a w niusie
    o...@n...poczta.gazeta.pl taką oto treść:

    | Jezeli
    | ktos muglby poradzic co mi grozi i jakie beda dalsze konsekwencje to
    | prosze o rade.

    Kara zalezy od wielu czynnikow, ale imo prawdopodobny jest taki scenariusz:

    Grzywna 200-500 zl, swiadczenie na jakas organizacje zwiazana z ofiarami
    wypadkow 200-400 zl, no i najwazniejsze zakaz prowadzenia pojazdow na 1-3
    lat.

    No chyba, ze nie jechales po drodze publicznej (lub w terenie zabudowanym).

    ->piotr

  • 4. Data: 2003-12-06 17:19:58
    Od: -=NukeR=- <n...@p...gazeta.pl>

    On Sat, 6 Dec 2003 18:06:45 +0100, nome <n...@p...wp.pl> wrote:

    > pisz posty w wordzie, sprawdzaj pisownie i wklejaj do programu
    > pocztowego, bo cholery mozna dostac
    > widzac takie bledy...

    Przepraszam pisalem z rozpedu :)
    btw: worda nie uzywam.

  • 5. Data: 2003-12-06 17:50:38
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "nome" <n...@p...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:bqt2bq$nt1$1@topaz.icpnet.pl

    > pisz posty w wordzie, sprawdzaj pisownie i wklejaj do programu
    > pocztowego, bo cholery mozna dostac widzac takie bledy...

    Nie jest to konieczne. Wystarczy w opcjach OE zaznaczyć
    aby sprawdzał pisownię przed wysłaniem posta lub robić
    to ręcznie używając klawisza F7.

    Ty jako osoba *bezimienna* także powinieneś zadbać
    o swoje posty. Brak w nich wrotki i *podpisu* . Nie ma
    deklaracji kodowania, popraw zawijanie wierszy na 70 - 74
    gdyż ponad 90 jak jest u Ciebie to "lekka" przesada.

    Skorzystaj z tego linka:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Każdy program w systemie Windows pracuje poprawnie

  • 6. Data: 2003-12-06 18:23:45
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    > Nie ma deklaracji kodowania, popraw zawijanie wierszy na 70 - 74
    > gdyż ponad 90 jak jest u Ciebie to "lekka" przesada.

    przyznaje racje... któś mi nagrzebal w ustawieniach postów idących na grupy...

  • 7. Data: 2003-12-06 18:41:39
    Temat: OT: rower - promile
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 6 Dec 2003, nome wrote:

    >+ > co wiec poradzicie
    >+
    >+ pisz posty w wordzie,

    ...fundujesz ? To może zacznę z błędami pisać ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2003-12-06 21:37:20
    Od: "wiciu" <w...@h...pl>

    Mam dla Ciebie rade. Twoja wina i tak jest juz z gory wiadoma. Weszla nowa
    opcja w procesie karnym, ze mozna sie poddac wyrokowi bez ceregieli
    dowodowych(tzn. negocjujesz wyrok). Nabajerujesz ze to tylko na rowerze, ze
    nie byles karany itd. Dostaniesz 1-2 lat w zawiasach, a ponadto zakaz
    prowadzenia pojazdow na rok, no i nawiazke pieniezna na rzecz jakiejs
    organizacji, plus koszta procese. Nic nie mozesz zrobic bo twoja wina jest
    oczywista. Dam Ci rade i innym - nie prowadzcie jak cos wypijecie, bio nie
    chodzi o was tylko o innych.
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-12-07 10:23:08
    Od: "Khan" <k...@k...bydg.pl>

    to mnie teraz w andrzejki spotkalo to samo, zlapali mnie na rowerku, mialem
    1,9 promila,
    dostalem 6 miechow na 2 lata w zawieszeniu, na rok prawko zabrali, zabulilem
    200 zeta jakiegos poreczenia majatowego a grzywny nie dostane. Pani
    prokurator
    powiedziala ze dostalem najnizsza kare jaka mogla dac

    pozdr
    Khan

  • 10. Data: 2003-12-07 12:48:36
    Od: "-ZED-" <z...@b...gnet.pl>

    Hej!

    "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > deklaracji kodowania, popraw zawijanie wierszy na 70 - 74
    > gdyż ponad 90 jak jest u Ciebie to "lekka" przesada.

    Źle mówisz. Najlepiej ustawić na 132, a łamać ręcznie w okolicy
    70-75.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>