  • 11. Data: 2003-12-07 20:09:21
    Temat: Re: rower - promile
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Khan w wiadomości <bquv2b$oh4$1@news.onet.pl> powiedział(a)
    co następuje:

    > to mnie teraz w andrzejki spotkalo to samo, zlapali mnie na rowerku, mialem
    > 1,9 promila,

    Zawsze mówiłem, że sezon rowerowy zaczyna się w marcu a kończy w
    październiku. Na nartach, kolego, możesz jeździć na bani - i nic Ci nie
    zrobią! ;-))

    --
    Olgierd

  • 12. Data: 2003-12-07 20:28:41
    Od: "Khan" <k...@k...bydg.pl>

    > Zawsze mówiłem, że sezon rowerowy zaczyna się w marcu a kończy w
    > październiku. Na nartach, kolego, możesz jeździć na bani - i nic Ci nie
    > zrobią! ;-))

    dla zagorzalych rowerzystow sezon tra caly rok a ja wlasnie zaczynam zimowy,
    a co do nart to pomysle skoro mozna pic :)

    pozdr
    Khan

  • 13. Data: 2003-12-07 20:34:32
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Khan wrote:
    > dla zagorzalych rowerzystow sezon tra caly rok a ja wlasnie zaczynam zimowy,

    a zakazu na rower nie dostałeś?

    KG

  • 14. Data: 2003-12-07 20:34:50
    Od: "Khan" <k...@k...bydg.pl>

    > a zakazu na rower nie dostałeś?

    nie dostalem, a mozna wg cos takiego dostac? bo zycie na buta i miejska
    kominikacja
    by mnie zabilo

    pozdr
    Khan

  • 15. Data: 2003-12-07 20:40:43
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Khan wrote:
    > nie dostalem, a mozna wg cos takiego dostac? bo zycie na buta i miejska
    > kominikacja
    > by mnie zabilo

    można

    KG

  • 16. Data: 2003-12-07 22:08:12
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'kam' wyklawiaturzył/a w niusie
    3...@X...onet.plX taką oto treść:

    | można

    Na jakiej podstawie?

    I jak egzekwowac zakaz jazdy rowerem w sytuacji, gdy do jezdzenia rowerem
    nie sa potrzebne specjalne uprawnienia?

    ->piotr

  • 17. Data: 2003-12-07 22:13:02
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl> napisał w wiadomości

    > I jak egzekwowac zakaz jazdy rowerem w sytuacji, gdy do jezdzenia rowerem
    > nie sa potrzebne specjalne uprawnienia?

    A jak egzekwować zakaz jazdy samochodem od kogoś kto wcale prawka nie ma?
    Dostajesz zakaz a jak go złamiesz masz sprawę karną za niestosowanie się do
    poleceń sądu.

    Pozdr
    Leszek

  • 18. Data: 2003-12-07 22:16:32
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    [ piotr sut ] wrote:

    > Na jakiej podstawie?

    art.42§1 kk
    nawet jakiś wyrok SN był

    > I jak egzekwowac zakaz jazdy rowerem w sytuacji, gdy do jezdzenia rowerem
    > nie sa potrzebne specjalne uprawnienia?

    A to ja mam wiedzieć ;)

    KG

  • 19. Data: 2003-12-07 22:20:24
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'kam' wyklawiaturzył/a w niusie
    3...@X...onet.plX taką oto treść:

    | art.42§1 kk

    Jestes pewien ze § 1? Bo w stosunku do rowerzystow to zdaje sie sady
    orzekaja na podstawie § 1 i 2.

    | nawet jakiś wyrok SN był

    Bardzo chetnie sie zapoznam jakbys znalazl.

    | A to ja mam wiedzieć ;)
    |
    | KG

    no, inicjaly wskazuja na Komende Glowna:-)

    ->piotr

  • 20. Data: 2003-12-07 22:21:51
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    '[ piotr sut ]' wyklawiaturzył/a w niusie
    br093e$mdi$...@n...onet.pl taką oto treść:

    | Jestes pewien ze

    A moze i jestes pewn_a_:-)

    ->piotr