    From: -=NukeR=- <n...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rower - promile
    Date: Sat, 06 Dec 2003 18:02:08 +0100

    Witam grupowiczow akurat tak sie nieszczesliwie stalo iz zostalem zlapany
    majac ponad 1 promil alkocholu we krwi podczas jazdy na rowerze. Byla to
    noc (okolo 22:40) i zostalem poddany 2 krotnemu badaniu wydychanego
    powietrza. Dzis bylem na komisariacie (juz dostalem wezwanie) i po
    sprzorzadzeniu protokolu itp. (tam przyznalem sie do winy ze kierowalem
    pojazd wczesniej pijac alkochol) nie dostalem konkretniej odpowiedzi co
    dalej bedzie z moja sprawa. Jezeli ktos muglby poradzic co mi grozi i
    jakie beda dalsze konsekwencje to prosze o rade.

    ps. policjant polecil mi przyjac kare nalozona przez prokuratora twierdzac
    ze jest znacznie nizsza, co wiec poradzicie i jakiej kary moge sie
    spodziewac. Dodam ze jestem (bylem) nie karany itp...

    --
    pozd. -=NukeR=-
    gg: 1367917 irc: #pinkfloyd.pl