  • 1. Data: 2003-12-06 14:10:16
    Temat: profesor - dożywotnio ?
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    Na wydziale, na którym kończyłem studia, nadal pracuje pewien profesor.
    Wygląda na ok. 80 - 90 lat - aż cud, że jeszcze żyje. Coraz mniej kuma z
    tego co mówi i co słyszy. Czy jest jakis przepis, który zmuszałby go do
    odejścia na emeryturę, czy też moze zajmować stanowisko kierownika zakładu
    (katedry) dożywotnio ?

    Jakub

  • 2. Data: 2003-12-06 14:16:25
    Temat: Re: profesor - dożywotnio ?
    Od: "latet" <n...@n...pl>

    Tradycja jest taka, ze ma tam trwac, az uschnie i odpadnie :-)

    latet

  • 3. Data: 2003-12-08 11:47:36
    Od: "Natalia" <b...@o...pl>

    Użytkownik "latet" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Tradycja jest taka, ze ma tam trwac, az uschnie i odpadnie :-)

    Co więcej - wiele uczelni chętnie zgodziłoby się, żeby trwał i po tym
    fakcie - z reguły na uczelniach każdy tytuł profesorski jest na wagę złota,
    a niektóre wręcz nie mogą stracić ani jednego profesora czy dr hab.

    Natalia