  • 1. Data: 2004-08-02 18:38:21
    Temat: renta socjalna
    Od: "Ewa P." <p...@o...pl>

    witam! czy będąc na rencie socjalnej mogę mieć jakiś dochód? bo chciałabym
    pójść do jakiejś pracy i nie wiem, czy nie stracę przez to renty
    proszę o pomoc - jeśli można na priv
    pozdrawiam
    Pati Ewa
    p...@o...pl

  • 2. Data: 2004-08-02 18:48:15
    Temat: Re: renta socjalna
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Ewa P." <p...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cem1e3$pcg$1@atlantis.news.tpi.pl

    > witam! czy będąc na rencie socjalnej mogę mieć jakiś dochód? bo
    > chciałabym pójść do jakiejś pracy i nie wiem, czy nie stracę przez to
    > renty

    http://www.zus.pl/swiadcze/emer015.htm
    "Zawieszenie prawa do renty socjalnej"

    http://www.bsdzine.org/rtfm/#AEN261

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Rzecz w tym że sprawca bylo drzewo i pijany kierowca. Jam mu porzyczalem