  • 1. Data: 2004-08-02 19:23:57
    Temat: zwolnienie l4, a brak zatrudnienia
    Od: "Monika" <g...@w...pl>

    kilka miesiecy temu zostałam zwolniona w okresie ciazy, od tamtego czasu
    trwa spór pomiędzy mną a pracodawcą, który nie chce mnie zatrudnić, czy mogę
    wyjechać nie zabezpieczajac się zwolnieniem lekarskim?Czy lekarz moze
    wystawic zwolnienie chorobowe jeżeli nie jestem zatrudniona?

  • 2. Data: 2004-08-02 21:46:18
    Temat: Re: zwolnienie l4, a brak zatrudnienia
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 2 Aug 2004 21:23:57 +0200, Monika naskrobał(a):

> [...]
    > wyjechać nie zabezpieczajac się zwolnieniem lekarskim?Czy lekarz moze
    > wystawic zwolnienie chorobowe jeżeli nie jestem zatrudniona?

    Sąd pracy osądzi. Poza tym "zabezpieczenie zwolnieniem lekarskim" to
    podchodzi mi po KK.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-08-02 22:37:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Monika" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem, skoro nie jesteś zatrudniona, to możesz sobie wyjechać. Po co
    Ci zwolnienie lekarskie?

  • 4. Data: 2004-08-03 11:04:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Aug 2004, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    >+
    >+ Moim zdaniem, skoro nie jesteś zatrudniona, to możesz sobie wyjechać. Po co

    O ile dobrze zrozumiałem problem to Monika żąda "przywrócenia do pracy".
    Aby dało się uznać że należy się jej odszkodowanie za czas pozostawania
    bez pracy - musi "świadczyć gotowość", czyli to pracodawca musi nie
    dopuszczać jej do pracy. A "powczasowanie" w tym czasie albo pozbawia
    prawa do "przywrócenia" (wystarczy że pracodawca się dowie i będzie kogoś
    posyłał celem "powiadomienia" do domu) albo jak Sebol sugeruje: "pachnie
    KK".
    Mylę się ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2004-08-03 12:20:21
    Temat: Odp: zwolnienie l4, a brak zatrudnienia
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    . A "powczasowanie" w tym czasie albo pozbawia
    > prawa do "przywrócenia"

    eee, a czemu? Można być "gotowym" i na wczasach. Nie trzeba czekać pod
    drzwiami firmy, aż szef się zlituje i przywróci do pracy.

    albo jak Sebol sugeruje: "pachnie
    > KK".

    A konkretnie co to za zapach? Nie widzę, który przepis miałby być złamany?

    brett

  • 6. Data: 2004-08-03 22:11:42
    Temat: Re: Odp: zwolnienie l4, a brak zatrudnienia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Aug 2004, brett wrote:

> [...]
    >+ eee, a czemu? Można być "gotowym" i na wczasach. Nie trzeba czekać pod
    >+ drzwiami firmy, aż szef się zlituje i przywróci do pracy.

    Pod drzwiami nie. Ale w 7 dniach...

    >+ > albo jak Sebol sugeruje: "pachnie KK".
    >+
    >+ A konkretnie co to za zapach? Nie widzę, który przepis miałby być złamany?

    Padła wzmianka o "załatwieniu z lekarzem".

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2004-08-03 22:46:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

> [...]
    > posyłał celem "powiadomienia" do domu) albo jak Sebol sugeruje: "pachnie

    Moim zdaniem nie masz racji. A jak wyjdzie do lekarza? Wówczas również
    nikogo nie będzie w domu. Pracodawca musi ją o tym stawieniu się do pracy
    jakoś tam powiadomić skutecznie. Pracownik czy nawet komisja, to chyba mało
    skuteczne.