  • 1. Data: 2004-08-02 18:24:45
    Temat: zalozenie hipoteki w wa-wie
    Od: "fondi" <c...@o...pl>

    chcialem zalozyc w wa-wie hipoteke dla spoldzielczego
    wlasnosciowego prawa do lokalu - mam pytanie jak to
    sie robi i ile to trwa:

    1) czy to sie robi w sadzie rejonowym czy w jakims
    jednym konkretnym sadzie dla wa-wy ?

    2) co musze wypelnic i ile jakich oplat musze uiscic ?

    3) ile sie w wa-wie czeka na zalozenie hipoteki
    i czy mozna to jakos przyspieszyc ? (sprzedaz mieszkania)

    dzieki za cynk

    fondi

  • 2. Data: 2004-08-03 08:30:45
    Temat: Re: zalozenie hipoteki w wa-wie
    Od: "Leszek Grelak" <l...@w...pl>

    http://www.hipoteka.waw.pl/pl.html

    > 3) ile sie w wa-wie czeka na zalozenie hipoteki
    > i czy mozna to jakos przyspieszyc ? (sprzedaz mieszkania)

    Zależy wyłacznie od wydzialu. Jesli skomputeryzowany - kilkanascie dni.
    Jesli papierowy - pare miesiecy.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi