  • 1. Data: 2003-04-24 13:17:50
    Temat: renta a emerytura - pierszenstwo wyboru ...
    Od: "Adam W" <w...@p...onet.pl>

    Sprawa dotyczy mojej koleżanki i dziewczyna ma niezły kłopot z tym ... to są
    słowa córki w imieniu mamy:

    Witam
    "Mąż miał chorobę zawodową-pylicę płuc,zmarł 6 kwietnia b.r pobierał rente i
    pół emerytury,obecnie ZUS chce wypłacić 85%świadczenia z emerytury, która
    jest nizsza od renty, czy nie powinnam być obliczana z dwóch świadczeń mężą
    ?"

    Ja specjalnie nie wiem jak się do tego ustosunkować i na jakiej podstawie
    prawnej wydawana jest tutaj decyzja ?

    Za wszelką pomoc z góry dziękuje

    Pozdrawiam Serdecznie

    Adam
    --

    "Fotografia jest emocją wyrytą na filmie. Jeśli nią nie jest - jest niczym"
    V.Keppler