  • 1. Data: 2003-04-24 13:39:13
    Temat: urlop na zadanie
    Od: "Tolek" <I...@w...pl>

    Witam. moze to nie tak do koncz ta grupa, ale tez chodzi mi o prawo (pracy).

    Mam juz kilka lat pracy wiec posiadam 20 dni urlopu.

    pytanie:
    wybralem 7 dni urlopu wiec adekwatnie do liczby miesiecy przepracowanych w
    tym roku moge wybrac 3.
    Jednac co sie dzieje wtedy, gdy chce wybrac urlop na żadanie? moge wybrac
    tylko te 3 dni czy 4? Wie ktos?
    Czy urlop na zadanie wlicza sie do standardowej puli dni urlopowych? czy
    jesli wybiore te 3 czy 4 dni na zadanie otrzymam jeszcze 3 dni normalnego
    urlopu? no i czyba najwazniejsze pytanie - czy urlop na zadanie mozna
    laczyc, czyli wybrac jednoczesnie wszystkie dni?

    Tolek

  • 2. Data: 2003-04-24 14:08:22
    Temat: Re: urlop na zadanie
    Od: "ari" <a...@N...gazeta.pl>

    > Jednac co sie dzieje wtedy, gdy chce wybrac urlop na żadanie? moge wybrac
    > tylko te 3 dni czy 4? Wie ktos?
    Moim zdaniem możesz skorzystać tylko z tych trzech dni urlopu, ktore Ci
    pozostały.

    > Czy urlop na zadanie wlicza sie do standardowej puli dni urlopowych?
    Z tego co czytałam, to tak.

    Art. 1672. Pracodawca jest obowiązany udzielić na żądanie pracownika i w
    terminie przez niego wskazanym nie więcej niż 4 dni urlopu w każdym roku
    kalendarzowym. Pracownik zgłasza żądanie udzielenia urlopu najpóźniej w dniu
    rozpoczęcia urlopu.

    Art. 1673. Łączny wymiar urlopu wykorzystanego przez pracownika na zasadach
    i w trybie określonych w art. 1672 nie może przekroczyć w roku kalendarzowym
    4 dni, niezależnie od liczby pracodawców, z którymi pracownik pozostaje w
    danym roku w kolejnych stosunkach pracy.

    na razie tyle ;-)

    Ari

  • 3. Data: 2003-04-25 06:39:30
    Od: "Tom" <b...@i...pl>

    > czy urlop na zadanie mozna
    > laczyc, czyli wybrac jednoczesnie wszystkie dni?
    tak
    Burenezo

  • 4. Data: 2003-04-25 09:49:52
    Od: "Tolek" <I...@w...pl>

    No to cos juz wiem.
    Ale ile moge wybrac tego urlopu na zadanie jesli za przepracowany okres
    nalezy mi sie obecnie 3 dni normalnego urlopu, czy moge zazadac 4 dni urlopu
    na zadanie?
    Czy te przepisy maja rowniez zastosowanie podczas okresu wypowiedzenia? Czy
    w tym okresie pracodawca moze odmowic mi urlopu na zadanie?

    Tolo

  • 5. Data: 2003-04-25 11:14:41
    Od: "Tom" <b...@i...pl>

> [...]
    > Ale ile moge wybrac tego urlopu na zadanie jesli za przepracowany okres
    > nalezy mi sie obecnie 3 dni normalnego urlopu, czy moge zazadac 4 dni
    nie. Uprawnienie do urlopu na żądanie nie zwiększa liczby dni
    przysługującxego urlopu. W chwili obecnej możesz wybrać tylko 3 dni.