  • 1. Data: 2003-04-24 12:14:18
    Temat: CZY APELACJĘ DROGĄ ELEKTRONICZNĄ MOŻNA WYSŁAĆ?
    Od: "monika_pro" <m...@p...onet.pl>

    CZY APELACJĘ DROGĄ ELEKTRONICZNĄ MOŻNA WYSŁAĆ?

  • 2. Data: 2003-04-24 12:42:04
    Od: "kaz" <k...@s...com.pl>

    Jezeli siedzisz teraz przed komputerem i czekasz na odpowiedź
    daję ci ją: NIE

    Piszę "nie" nie bedąc prawnikiem.

    A pisze dlatego zal mi Ciebie i twojego brata.

    Skończy sie pewnie tym że popiszesz sobie na grupę poużalasz nad
    niesprawiedliwością
    ...i nic nie zrobisz.

    Obudź się! Nie czekaj! Wysylaj pocztą!

    Nie wiem czy Twoj brat jest niewiny. Ale dajcie sobie szansę!

    KAZ