  • 1. Data: 2004-03-08 14:59:41
    Temat: jeszcze raz: pieniadze z ksiazeczki mieszkaniowej
    Od: eReS <s...@n...address.com>

    Witam

    Kupilismy wspolnie z zona mieszkanie.
    Tesciowa przepisala na swoja corke, a moja zone ksiazeczke mieszkaniowa,
    z ktorej pozniej zona dostala pewna kwote.
    I teraz pytanie:
    Jak od strony podatkowej traktowane sa te pieniadze?
    Czy nalezy wykazac to w zeznaniu podatkowym?

    pozdrawiam
    --
    -=-=-=-=-=-=-
    ** eReS **

  • 2. Data: 2004-03-09 10:40:18
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    eReS wrote:

> [...]
    > I teraz pytanie:
    > Jak od strony podatkowej traktowane sa te pieniadze?
    > Czy nalezy wykazac to w zeznaniu podatkowym?

    z tego co pamietam jest to "premia gwarancyjna"..
    i dopita nie wchodzi..

    Boguslaw