  • 1. Data: 2002-08-20 14:45:13
    Temat: rekojmia i drukowanie w kawiarence
    Od: "Przemysław Backiel" <p...@N...backiel.com.pl>

    Witam,

    Mam mały zonk, przyszła do mnie, do kawiarenka, kobita - nie znana mi - i
    zaczęła drukować, powiedziałem że na wydruku może powstać lekkie
    zanieczyszczenie na wydruku, i w tej chwili nie mogę tego usunąc, że
    drukarkę musze wysłać do serwisu. Kobita wydrukowała ponad 400 stron,
    przegląając je. Po czym, następnego dnia przyszła i chciała odzyskać
    pieniądze zapłacone za wydruk, ok - zgodziłem się na 50% zwrotu, ona też
    jakby na to przystała, mineły 2-3 godziny, a tutaj ona przybiega z
    siostrzyczką i chce zwrotu całej sumy, po 2 godzinnej kłótni - kobiety
    zachowywały się bardzo ordynarnie - zachciały skorzystać z rękojmi i chciały
    dostać zwrot całej sumy, w tym momencie pękłem, nie chcąc mieć problemów.
    Pytanie co powinienem zrobić, jakmbym miał podobną sytuację w przyszłości?
    uznać reklamację czy nie? uprzedzałem klienta o możliwych błędach

    Z poważaniem
    Przemysław Backiel