eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu › rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
  • Data: 2006-10-16 17:42:51
    Temat: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
    Od: Blazej Biesiada <b...@s...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Wiem, ze temat byl juz walkowany milion razy, ale chcialbym sie upewnic
    co do moich praw w pewnym konkretnym przypadku i bede bardzo wdzieczny
    za rady.

    Kupilem laptopa. Dzien pozniej okazal sie wadliwy (czerwona kreska przez
    caly ekran). Nie mialem na niego gwarancji poniewaz zaginela w sklepie i
    mialem dostac wkrotce duplikat. Kolejnego dnia zglosilem sie do sklepu i
    zaproponowano mi wymiane sprzetu na nowy gdy tylko bedzie dostepny (do
    tej pory moglem uzywac wadliwego egzemplarza).

    Dzis dostalem ze sklepu majla z wiadomoscia, ze w przyszlym tygodniu
    beda w stanie wymienic moj sprzet na nowy, pod warunkiem ze mam
    niepodbita gwarancje... Tutaj musze nadmienic, ze w miedzy czasie
    otrzymalem duplikat gwarancji i od razu przezornie ja podbilem...

    Sprzet kupilem na firme 16 dni temu. O ile wiem to obowiazuje w takim
    przypadku rekojmia, a zatem moge zarzadac wymiany na nowy i sprzedawca
    powinien to zrobic bez wzgledu na to czy gwarancja zostala podbita czy
    nie. Czy rozumuje poprawnie?

    --
    Pozdrawiam,
    Blazej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1