eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu › Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
  • Data: 2006-10-16 20:18:11
    Temat: Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
    Od: Blazej Biesiada <b...@s...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    art409 wrote:
    >> Zaproponowano mi takze naprawe gwarancyjna, ktora ma potrwac do
    >> 3tygodni... ladne mi "niezwlocznie". Dzieki za odpowiedz! :)
    >
    > bo kozystasz z gwarancji!
    > moga ci powiedziec trzy tygodnie a np w karcie gw. jest zapis "nozliwie
    > najkrutszym terminie" i co im zrobisz jak nie bedzie sprzetu po miesiacu??

    Ja wlasnie nie chce korzystac z gwarancji, bo powiedziano mi, ze potrwa
    to wlasnie do 3 tygodni, a ja do pracy codziennie tego sprzetu potrzebuje.


    > z rekojmi niezwlocznie zwyczajowo trwa 14 dni i nie wazne czy sa to robocze
    > czy nie!
    > kalendarzowe!
    > jesli pracujesz na nim sprzecie to powiedz zeby dali ci zastepczy w innym
    > wypadku po prostu wynajmiesz sobie laptopa a oni pokryja koszty wynajmu!

    Ok, w takim razie jesli powiedza mi, ze nie wymienia od razu sprzetu to
    rozumiem, ze moge sie domagac zastepczego laptopa, a jak nie dostane to
    porzyczam i teoretycznie maja mi kase zwrocic. To jeszcze tylko pytanko,
    jak najskuteczniej pozniej taka kase za wynajem odzyskac, albo
    inaczej... czy w sadach mozna liczyc w tym przypadku na jakis
    przyspieszony tryb i ile rozpatrzenie sprawy w takim trybie potrwa?


    --
    Pozdrawiam,
    Blazej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1