eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu › Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
  • Data: 2006-10-17 07:39:19
    Temat: Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
    Od: Schwester <j...@c...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Schwester napisał(a):
    > gasper napisał(a):
    >> Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości
    >> news:eh1shp$oqm$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >>> Idź do sklepu, z pismem, że składasz reklamację z tytułu niezgodności
    >>> towaru z umową (wzór znajdziesz w internecie) i każ sobie przybić
    >>> jakąś pieczątkę z datą na swojej kopii.
    >>
    >> a może doczytaj, że on kupił na firme....
    >
    > upsss

    Dlatego wartym rozważenia rozwiązaniem przy tego typu zakupach jest
    kupno "na paragon" i np. po 6 dniach testowania przyjście do sprzedawcy
    po fakturę na podstawie paragonu.

    --
    pozdrawiam
    Schwester

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1